News-Piper

Εκτός NOMADS ο Δημήτρης Αλεξάνδρου

«Αντίο» στο  NOMADS  είπε το βράδυ της Δευτέρας ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, επιβεβαιώνοντας τα spoilers που ο ίδιος δημιούργησε λίγο πριν την...

«Αντίο» στο NOMADS είπε το βράδυ της Δευτέρας ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, επιβεβαιώνοντας τα spoilers που ο ίδιος δημιούργησε λίγο πριν την προβολή του επεισοδίου, καθώς άνοιξε το κινητό του και την εφαρμογή του Viber.

Το μοντέλο «μονομάχησε» με την Βασιλική Μιλλούση για την παραμονή στο Palawan αλλά δεν κατάφερε να την νικήσει, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός παιχνιδιού.
«Πέρασα πολύ όμορφα, πέρασα πολύ δύσκολα, χαμογέλασα, έκαψα, γνώρισα πολλά νέα παιδιά. Ήταν πολύ σημαντικό μάθημα για εμένα. Ήταν ό,τι καλύτερο», ανέφερε ο Δημήτρης πριν αποχωρήσει και παραδέχθηκε ότι «είμαι συναισθηματικά περίεργα. Είμαι μπερδεμένος, είμαι και κουρασμένος. Αλλά είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, αλήθεια».
Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, το μοντέλο δεν θα επιστρέψει στην Ελλάδα, αλλά θα παραμείνει στις Φιλιππίνες, όπως θα συμβεί και με τους επόμενους αποχωρήσαντες, ώστε να είναι όλοι παρόντες στον μεγάλο τελικό του παιχνιδιού, στις 21 του μήνα.

Related

media 5572650628899644108

Follow us


item