News-Piper

Κατερίνα Καινούργιου: «Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να ξαναγυρίσω πίσω (στον Βασίλη)»

Ο χωρισμός της   Κατερίνας Καινούργιου  με το  Βασίλη Σταθοκωστόπουλο  είχε προκαλέσει αίσθηση στους κύκλους της showbiz. Η παρουσιάστρι...

Ο χωρισμός της  Κατερίνας Καινούργιου με το Βασίλη Σταθοκωστόπουλο είχε προκαλέσει αίσθηση στους κύκλους της showbiz. Η παρουσιάστρια ήταν η σημερινή καλεσμένη της εκπομπής «Σπίτι μου Σπιτάκι μου»και όπως ήταν αναμενόμενο, μίλησε και για το συγκεκριμένο θέμα.

Μετά από ένα κουίζ που της έκανε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, η παρουσιάστρια του Alpha μίλησε για τη φάση στην οποία βρίσκεται αυτή την περίοδο. «Ήταν κάτι πολύ έντονο. Δεν ξέρω αν έιμαι έτοιμη να αρχίσω κάτι καινούριο. Θέλω να μείνω λίγο με τον εαυτό μου, να μείνω λίγο μόνη μου, να ηρεμήσω και να βρω τα πατήματά μου».
«Όταν γνώρισα το Βασίλη ο ενθουσιασμός μου και η αγάπη μου ήταν τεράστια και ένιωσα ότι θέλω να το μοιραστώ με τον κόσμο. Ίσως ένιωθα πολύ καλά. Ίσως πίστευα ότι αυτή θα ήταν η σχέση της ζωής μου και θα κάνω παιδιά μαζί του. Πλέον έχω δώσει εγώ τα δικαιώματα για να συζητιέται το θέμα», εξομολογήθηκε για τις διαστάσεις που έχει πάρει ο χωρισμός της, χωρίς να πιστεύει ότι υπάρχει λόγος πλέον να το συνεχίσει.
Το τατουάζ όμως το μετάνιωσε; «Δεν μετανιώνω τίποτα γιατί ήταν κάτι πολύ όμορφο. Είναι ένας άνθρωπος που έχω περάσει σχεδόν τρία χρόνια μαζί. Δεν ξερω αν είμαι έτοιμη για κάτι καινούριο. Ειλικρινά θέλω να μείνω λίγο μόνη μου και δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να ξαναγυρίσω πίσω, αν κάποια πράγματα αλλάξουν»!

Related

showbiz 6389545894975024497

Follow us


item