News-Piper

Η πρεμιέρα του "Πρωινού Σου Κου"

«Καλώς ήρθες, καλό χειμώνα να έχουμε. Πως μου έτυχε αυτό εμένα;», είπε η Μαρία Μπέκατώρου –ντυμένη με τζιν καμπάνα και μπλε ρουά μπλούζα...

«Καλώς ήρθες, καλό χειμώνα να έχουμε. Πως μου έτυχε αυτό εμένα;», είπε η Μαρία Μπέκατώρου –ντυμένη με τζιν καμπάνα και μπλε ρουά μπλούζα καμία σχέση με την περσινή εμφάνισή της στην πρεμιέρα- στον Νίκο Μουτσινά και εκείνος της απάντησε με το γνωστό του χιούμορ, ένα στοιχείο που τον έχει κάνει ιδιαίτερα αγαπητό σε όλους: «Έλα ντε, τι γίνεται ρε Μαράκι; Έχω πει κάποιες φορές καλημέρα για λίγο, τώρα θα είναι για πολύ, για τα επόμενα 6 χρόνια θα κάνουμε πρωινό».

Οι δυο παρουσιαστές αμέσως μετά τα πρώτα λόγια που αντάλλαξαν πήραν θέση στο μεγάλο τραπέζι, δίπλα στην υπόλοιπη ομάδα τους μπροστά από τις κάμερες, τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και την Νανά Ηλιοπούλου.
lampros konstantaras nana hliopoulou
Κατόπιν έδειξαν ένα video με τα καλύτερα νέα της εβδομάδας και αμέσως μετά άρχισαν να τα σχολιάζουν, με το γνωστό καυστικό τους χιούμορ.
Ναι, το Πρωινό Σου Κου έκανε πρεμιέρα και σίγουρα θα κερδίσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και θα αλλάξει το χάρτη με τις θεαματικότητες. Οι δυο παρουσιαστές από την πρώτη στιγμή έδειξαν πως έχουν χημεία, κάτι που φάνηκε και από το ανατρεπτικό trailer του εκπομπής.

peoplegreece.com

Related

media 6953177833837172922

Follow us


item