News-Piper

Πέτρος Κουσουλός: Μιλά πρώτη φορά ανοιχτά για τη σχέση του με την Σάσα Σταμάτη!

Την αποκάλυψη πως ο Πέτρος Κουσουλός και η Σάσα Σταμάτη ήταν ζευγάρι την έκανε η Φαίη Σκορδά στον αέρα του Πρω1νό, κατά τη διάρκεια ενός...

Την αποκάλυψη πως ο Πέτρος Κουσουλός και η Σάσα Σταμάτη ήταν ζευγάρι την έκανε η Φαίη Σκορδά στον αέρα του Πρω1νό, κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού που έπαιζαν on air.

Ο Πέτρος Κουσουλός σήμερα, κατά τη διάρκεια του Σπίτι μου Σπιτάκι μου, μίλησε πρώτη φορά ανοιχτά για αυτή. Αφορμή στάθηκε η ερώτηση της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου: «Αλήθεια ρε συ Πέτρο, για να μη το σχολιάσουν άλλοι, πόσο καιρό ήσασταν με την Σάσα;», με τον ίδιο, αν και φαινόταν πως βρισκόταν σε μεγάλη αμηχανία, να απαντά: «Δεν είναι κρυφό και μου κάνει εντύπωση που τα ΜΜΕ το ανακάλυψαν χθες προχθές ενώ ήταν κάτι γνωστό. Ήμασταν δύο χρόνια μαζί».
sasa stamati
«Η Σάσα Σταμάτη είναι φίλη μου και την αγαπώ, Πώς σε άντεξε;», πρόσοθεσε αμέσως μετά η Φλορίντα Πετρουτσέλι, με τον δημοσιογράφο να κλείνει το θέμα ως εξής: «Αυτό το οποίο λες το αντιπαρέρχομαι. Από την κατάληξη της σχέσης αποδείχτηκε ότι δεν ήταν σοβαρή! Ήμουν 26 ετών, άμυαλος».

Related

media 4081043887921586567

Follow us


item