News-Piper

Γιάννης Σπαλιάρας: "Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ επειδή..."

Ο Γιάννης Σπαλιάρας έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ και το Γιάννη Βίτσα και μίλησε την υποκριτική και τη δραματική σχολή που δεν έχει...

Ο Γιάννης Σπαλιάρας έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ και το Γιάννη Βίτσα και μίλησε την υποκριτική και τη δραματική σχολή που δεν έχει πάει.

Δεν έχεις πάει ακόμη σε σχολή; Όχι, δεν έχω πάει.
Πολλοί μπορούν να χαρακτηρίσουν ως θράσος τη συμμετοχή σου σε τηλεοπτικές δουλειές, ενώ δεν είχες πριν καμία ουσιστική επαφή ή γνώση του αντικειμένου. Δεν νομίζω ότι είναι μια κίνηση θράσους. Εξάλλου έχω δει και πολλούς τραγουδιστές να συμμετέχουν σε σήριαλ όπως και ηθοποιούς να τραγουδούν. Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ επειδή παίζω σε ένα σήριαλ χωρίς να έχω παρακολουθήσει μια σχετική σχολή. Θεωρώ ότι είμαι αρκετά καλός.

Related

showbiz 2473649353500020994

Follow us


item