News-Piper

Γιώργος Γιαννόπουλος: «Έκανα ένα τραγικό λάθος. Θα με στοιχειώνει για πάντα»

Ο  Γιώργος Γιαννόπουλος  φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε στη Νίκη Κώτσου για την υπόθεση του τροχαίου στο οποίο ...

Ο Γιώργος Γιαννόπουλος φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε στη Νίκη Κώτσου για την υπόθεση του τροχαίου στο οποίο ενεπλάκη πρόσφατα.


Προσωπικά;
Προσωπικά, δεν μου έχει «κάτσει» αυτό που ζει ο Χαμπέας (σ.σ.: Ο οικογενειάρχης που υποδύεται στη σειρά “Το Σόι Σου” του Alpha). Ποτέ δεν είναι αργά βέβαια κι εγώ είμαι ένα περίεργο άτομο. Μου αρέσει το «vivere pericolosamente»(ζην επικινδύνως). Είμαι μεν πολύ σταθερός στη δουλειά μου, αλλά τρελός στη ζωή μου. Θα ήθελα μια οικογένεια, γιατί και οι μνήμες μου είναι τέτοιες, αλλά δεν μου έχει τύχει. Είμαστε πέντε παιδιά στην οικογένεια. Έχω τις μνήμες, τις μυρωδιές, το μεσημεριανό στο τραπέζι... Δυστυχώς δεν ευδοκίμησε ακομη. Τι να κάνω δηλαδή; Απλά ελπίζω να συμβεί. Είναι μια ομορφιά αυτό.

Όταν λέτε «τρελός στη ζωή», τι εννοείτε;
Θέλω να ζω το καθετί. Περπατώ, απολαμβάνω τη ζωή, κυκλοφορώ. Στη δουλειά μου είμαι πάρα πολύ σοβαρός, όλα είναι σε έλεγχο. Η γυναίκα που θα με ερωτευτεί θα ξέρει ότι θα στηριχτεί πάνω μου. Δεν είμαι της αρπαχτής. Είχα πάντα μακροχρόνιες σχέσεις. 

Είστε αυτό που λέμε «σχεσάκιας»;
Μου αρέσει να ζω με έναν άνθρωπο, δένομαι μαζί του. Τον αγαπάω, νοιάζομαι.

Είστε υπέρ της συγκατοίκησης πριν από το γάμο;
Φυσικά! 

Υπέρ του γάμου είστε;
Μου αρέσει το παραμύθι αυτό, ναι. Μου αρέσει η ζωή με τα παραμύθια της. Αν κάνω ποτέ γάμο, θέλω να έχει ρύζι, να γίνουν όλα όπως πρέπει! Τώρα να πάω να με παντρέψει ο δήμαρχος δεν μου λέει και τίποτα. Να είναι ένας καλός παπάς, να βρω κι ένα ωραίο μοναστήρι στην πατρίδα μου, να φάμε και μια γουρουνοπούλα, κατά τον Χαμπέα, να πούμε τρία τραγούδια. Να έχει το χαβαλέ του! 

Πιστεύετε στο Θεό;
Πιστεύω σε κάτι υπέρτατο, και αυτό είναι μια ανάγκη που έχουμε όλοι. Από τη γέννησή του ο άνθρωπος πάντα σε κάτι πίστευε. Γιατί είναι τόσο μεγαλειώδες αυτό που ζούμε. Εγώ το παρομοιάζω με ένα ρόδι. Λέω πόσους καρπούς και πόσες εκπλήξεις μπορεί να σου προσφέρει η ζωή. Όσο μεγαλώνω, μένω έκθαμβος μπροστά σε αυτό το θαύμα που λέγεται άνθρωπος, φυτό, μοσχοϊτιά, μυρμήγκι... Δεν είμαι θρησκόληπτος, πιστεύω όμως σε μια δύναμη. Άλλοι την αποκαλούν Θεό, εμένα δεν με ενδιαφέρει πώς θα την ονομάσω. 

Πρόσφατα το όνομά σας ενεπλάκη σε μια υπόθεση τροχαίου ατυχήματος. Τι έγινε τελικά;
Ήταν μια άτυχη, ηλίθια στιγμή, που, ευτυχώς, έμεινε στο ατύχημα και δεν έγινε δυστύχημα. Θέλω να ζητήσω άλλη μία φορά συγγνώμη στο παλικάρι και σε όσους άθελά μου πλήγωσα, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι εγκατέλειψα το θύμα. Δεν είναι στον πολιτισμό και στην κουλτούρα μου κάτι τέτοιο.

Πώς αισθάνεστε γι’ αυτό; 
Θα με στοιχειώνει πάντα το ότι πήγα να χτυπήσω έναν άνθρωπο. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από αυτό. Έκανα ένα τραγικό λάθος. Καταρχήν, φύσει και θέσει, είμαι άνθρωπος που γυμνάζεται, δεν πίνει, έχω αυτή την αντίληψη ζωής. Είχα πιει, με πείραξε κι έκανα αυτό το απίστευτο πράγμα. Ζήτησα συγγνώμη από το παλικάρι, με το οποίο μιλάω συνέχεια κάθε μέρα, και από όποιον άλλο στεναχώρησα. Εγώ πιστεύω ότι οτιδήποτε έρχεται μπροστά μας είναι για να μας κάνει καλό. Πρέπει να παρατηρούμε αυτό που μας συμβαίνει, για να μαθαίνουμε, να εξελισσόμαστε. Πιστεύω ότι μέσα από αυτό θα γίνω καλύτερος άνθρωπος.

Περισσότερα στο ΕΓΩ! Weekly που κυκλοφορεί

Related

showbiz 2509203786678637909

Follow us


item