News-Piper

Το συγκινητικό μήνυμα του Γιάννη Βαρδή για τον πατέρα του:"ελα για μια αγκαλια και φυγε ξανα"

Σαν σήμερα 7 Αυγούστου είχε γεννηθεί ένας από τους σπουδαιότερους μουσικούς , καθώς ήταν συνθέτης, στιχ ουργός, τραγουδιστης και κιθαρίστ...

Σαν σήμερα 7 Αυγούστου είχε γεννηθεί ένας από τους σπουδαιότερους μουσικούς , καθώς ήταν συνθέτης, στιχουργός, τραγουδιστης και κιθαρίστας, ο Αντώνης Βαρδής...

Ο γιος του Γιάννης, ανέβασε στο Instagram μια φωτογραφία του πατέρα του και έγραψε:
"Χρονια πολλα στον φυλακα-δασκαλο αγγελο μου,στον καλυτερο φιλο μου. Στον πατερουλη μου τον γλυκο που τον σκεφτομαι καθε στιγμη. Εχεις γενεθλια σημερα. Σαγαπαω μεχρι τον ουρανο που εισαι.ελα για μια αγκαλια και φυγε ξανα. Σαγαπαω μπαμπα μου.να ερχεσαι πιο συχνα στα ονειρα μου."

Εμείς να ευχηθούμε σε αυτόν και την οικογένεια του, να είναι γεροί να τον θυμούνται....

Related

showbiz 5801279018723919229

Follow us


item