News-Piper

Σοκαριστική αποκάλυψη: Πώς συνδέεται με το τροχαίο του Παντελίδη η Αμαρυλλίς!

​ Τον τρόπο με τον οποίο το ατύχημα του Παντελή Παντελίδη άλλαξε τη ζωή της περιγράφει η Αμαρυλλίς, κάνοντας μία απίστευτη αποκάλυψη γι...

Τον τρόπο με τον οποίο το ατύχημα του Παντελή Παντελίδη άλλαξε τη ζωή της περιγράφει η Αμαρυλλίς, κάνοντας μία απίστευτη αποκάλυψη για το σημείο όπου έγινε το τραγικό τροχαίο της 18ης Φεβρουαρίου!
«Όταν σκέφτηκα να τα παρατήσω ήρθε στη ζωή μου ο Παντελής Παντελίδης. Πήρα παρά πολύ μεγάλη δύναμη από τον Παντελή και δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ αυτό. Μου άλλαξε τη ζωή…», λέει, στο περιοδικό «You», η τραγουδίστρια, η οποία έκανε επιτυχία με τον αδικοχαμένο συνάδελφό της, που της έγραψε το «Διαταγές».
Τονίζοντας πως η απώλεια του Παντελή της στοίχισε πολύ, η Αμαρυλλίς συνεχίζει: «μου στοιχίζει κάθε μέρα γιατί το πρώτο πράγμα που βλέπω βγαίνοντας από το σπίτι μου και το τελευταίο μπαίνοντας σε αυτό, είναι το σημείο όπου έχασε τη ζωή του. Το ατύχημα έγινε ακριβώς έξω από το σπίτι μου! Το μάθημα που μου άφησε είναι να εκτιμώ την κάθε στιγμή της ζωής μου».

Related

showbiz 3636356619434774505

Follow us


item