News-Piper

Εξελίξεις που σοκάρουν σε μια διαμάχη δίχως τέλος: Η Φιλοθέη Μωβ, λύνει τη σιωπή της και ο Γιάννης Βαρδής απαντά με καταγγελίες και έγγραφα

Η Φιλοθέη Μωβ βρέθηκε σήμερα στο πλατό της Τατιάνας Στεφανίδου και μέσα από την εκπομπή του  Epsilon , αναφέρθηκε τόσο στον σύζυγό της π...

Η Φιλοθέη Μωβ βρέθηκε σήμερα στο πλατό της Τατιάνας Στεφανίδου και μέσα από την εκπομπή του Epsilon, αναφέρθηκε τόσο στον σύζυγό της που έφυγε από την ζωή όσο και στην διαμάχη που έχει με τα παιδιά του.

Η διαμάχη της χήρας του Αντώνη Βαρδή με τα παιδιά του, Γιάννη και Καλλιστώ, και η κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων και μήνυσης εναντίον τους αποτελεί ένα από τα πιο «καυτά» θέματα των τελευταίων ημερών. Την ενόχλησε περισσότερο ο τρόπος των παιδιών του καλλιτέχνη, εξήγησε η εκπρόσωπός της για την απόφασή της να κινηθεί νομικά. «Η μήνυση που βγήκε στο φως, δεν έγινε για οικονομικούς λόγους, αλλά καθαρά για λόγους ηθικούς. Για να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν πετάς έτσι έναν άνθρωπο στο δρόμο»,ανέφερε χαρακτηριστικά η Φιλοθέη Μωβ.
Στη συνέχεια μίλησαν για την συνύπαρξη όλων μαζί στο σπίτι, με την σύζυγο του Αντώνη Βαρδή να τονίζει πως ήταν «μία οικογένεια». Μάλιστα η ενόχληση του Γιάννη Βαρδή ήταν έντονη μετά την δημοσιοποίηση, για το παιδί της Φιλοθέης που προβλήθηκε ως «η άγνωστη κόρη του γνωστού δημιουργού».

«Τα πάντα άλλαξαν. Τον πρώτο καιρό ο Γιάννης ήταν πολύ προστατευτικός μαζί μου…Σταδιακά άρχισαν να γίνονται πιο ψυχρά τα πράγματα», ανέφερε στην συνέχεια η Φιλοθέη Μωβ στην Τατιάνα Στεφανίδου.Σημαντικό είναι πως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν ήρθε ο Γιάννης, η Καλλιστώ να μου πουν ότι θέλουν τον χώρο».
Εν συνεχεία αναφέρθηκαν σε όσα συνέβησαν με το επίμαχο ζήτημα του σπιτιού και τι συνέβη για τα πράγματα που πήρε, αλλά και την παρούσα κατάσταση.
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί.

Λίγο μετά το τέλος αυτής της συνέντευξης, ο Γιάννης Βαρδής βγήκε ζωντανά στον αέρα της εκπομπής. Μπορεί η παρουσιάστρια να περίμενε να ακούσει την Καλλιστώ Βαρδή, όμως ο αδερφός της πήρε την πρωτοβουλία και βγήκε on air.
Αρχικά, αναφέρθηκε στην απόφασή του να προχωρήσει στην συγκεκριμένη κίνηση, αναφέροντας αρχικά πως: «Οικογένεια με την έννοια που το είπε η ίδια δεν είμασταν ποτέ. Είχαμε μία σχέση σεβασμού». Τι τον οδήγησε λοιπόν στην συγκεκριμένη πράξη και πήρε μία τόσο δραστική απόφαση; «Όταν της είπα ότι σκέφτομαι να ανέβω πάνω με την μέλλουσα σύζυγό μου, μου είπε σε πόσο καιρό γεννάτε; Της είπα σε πέντε μήνες. Μου είπε “Εγώ από εδώ δεν πρόκειται να φύγω ποτέ, αν θέλεις μπορείς να ακολουθήσεις την δικαστική οδό”. Εκεί ξύπνησα περίεργα και τότε αποφάσισα να κάνω την αποδοχή κληρονομιάς. Άλλαξα τις κλειδαριές πριν στείλω το εξώδικό. Μου έκανε αγωγή, έγινε δικαστήριο και κοινή συναινέσει των δικηγόρων επετράπη να μπει 5 φορές στο σπίτι και να πάρει τα πράγματα που ήθελε».
Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στο μπλοκάρισμα των λογαριασμών του πατέρα του στην Βουλγαρία, και στο πραγματικό όνομα της Φιλοθέης Μωβ, που είναι Μαρία Σκιτζή.
Σημαντική είναι και η αναφορά του στο πιστοποιητικό πλησιέστερων συγγενών που εκδόθηκε πολύ “βιαστικά”«Είναι ένα μήνα αφού έφυγε ο μπαμπάς μου. Για ποιο λόγο να το κάνει ένα μήνα μετά; Το λέω και σοκάρομαι. Εγώ πενθούσα. Ακόμη κι αυτή η ημερομηνία, μου δείχνει ότι είχε σώας τας φρένας, δεν είχε κανένα πένθος και πιθανώς να είχε κάποιο σκοπό. Την ρώτησα για αυτό το χαρτί, γιατί το έβγαλες τόσο σύντομα; “Γιατί Γιάννη μου θα μας χρειαστεί”. Αν ήμασταν μία οικογένεια όπως έλεγε δεν υπήρχε λόγος».
Εντύπωση δε, προκαλεί και το ποσό που αντιστοιχεί στα πνευματικά δικαιώματα από τα τραγούδια του αγαπημένου δημιουργού και θα λαμβάνει η σύζυγός του, το οποίο αγγίζει τα 25.000 ευρώ ετησίως!

Εν συνεχεία αναφέρθηκαν στον γάμο της Φιλοθέης με τον Αντώνη Βαρδή, στον οποίο ο γιος του ήταν μάρτυρας. «Ο γάμος έγινε 2,5 μήνες πριν φύγει ο μπαμπάς μου. Όταν δεν μπορούσε να μιλήσει, όταν η επικοινωνία ήταν πολύ δύσκολη, όταν δεν μπορούσε καλά καλά να υπογράψει. Θεωρώ ότι ήταν ένα πολύ μεγάλο λάθος που έβαλα την υπογραφή μου. Εγώ δεν είχα τίποτα να χωρίσω με την Φιλοθέη, την πίστεψα και δυστυχώς έβαλα την υπογραφή μου. Δυστυχώς έφυγα από το σπίτι για να πάρω φάρμακα. Η κλινική του εικόνα μου έκανε εντύπωση. Έφυγα και κοιμόταν και γύρισα και κοιμόταν. Πίστευα ότι ο γάμος θα του δώσει χαρά για αυτό και έβαλα την υπογραφή μου», είπε ο Γιάννης Βαρδής.
«Όταν αγαπάς έναν άνθρωπο θεωρώ πως περιμένεις να γίνει καλά και μετά να συνεχίσεις να ζεις μαζί του»,επεσήμανε μεταξύ άλλων.

Τι σχέση είχαν όμως με την κόρη της Φιλοθέης; «Καμία», απάντησε ο τραγουδιστής και συμπλήρωσε διαψεύδοντας όσα ειπώθηκαν νωρίτερα: «Το κοριτσάκι αυτό δεν ήταν ποτέ στο σπίτι μας. Έμενε πάντα στο μοναστήρι, έχω πάει και την έχω πάρει πολλές φορές από εκεί. Δεν έμεινε ποτέ μόνιμα στο σπίτι.»
Αναφορικά με το ντοκουμέντο του γάμου, που προβλήθηκε τόνισε: «Ο πατέρας μου έφυγε τον Σεπτέμβριο του 2014. Είναι τρείς μήνες και 10 ημέρες. Αυτό το χαρτί δείχνει για ακόμη μία φορά, ότι καλό είναι να μιλάς με στοιχεία, γιατί ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει και να μπερδεύει τον κόσμο. Εγώ την μνήμη του μπαμπά μου, δεν θέλω να την αμαυρώσω και δεν θα αφήσω κανέναν να την αμαυρώσει»Η επίθεση του μάλιστα ήταν ευθεία, καθώς εξήγησε: «Είναι εισοδηματίας, παίρνει ενοίκια, παίρνει τα πνευματικά δικαιώματα, οπότε κάτι άλλο υπάρχει».

Προς το τέλος δε της συνέντευξης ο Γιάννης Βαρδής φρόντισε να ξεκαθαρίσει: «Έχει αναφερθεί ότι γνωρίστηκαν το ’98. Εγώ ξέρω ότι ήταν από το 2003 μαζί. Θεωρώ προσβολή για τις συντρόφους του πατέρα μου μέχρι τότε».  

peoplegreece.com

Related

showbiz 7457275978939243938

Follow us


item