News-Piper

Η νέα απάντηση της Τζένης Μπαλατσινού στον Δημήτρη Παπανώτα: «Θα κινηθώ νομικά εναντίον του»

Η Τζένη Μπαλατσινού εμφανίστηκε το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή της Ντορέττας Παπαδημητρίου «Καλημερούδια» και, μεταξύ άλλων, μίλησε γ...

Η Τζένη Μπαλατσινού εμφανίστηκε το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή της Ντορέττας Παπαδημητρίου «Καλημερούδια» και, μεταξύ άλλων, μίλησε για τη πολυσυζητημένη κόντρα της με τον Δημήτρη Παπανώτα και αποκάλυψε ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον του.

«Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα για το τι λέει ο καθένας. Ξέρω ότι υπάρχουν εκπομπές, που είναι σχολιαστικές. Και δεν έχω πάρει ποτέ τηλέφωνο, δεν έχω πει “μην πείτε αυτό, μην πείτε εκείνο”. Δε με ενδιαφέρει τι μπορεί να πει ο καθένας. Από τη στιγμή όμως που θίγονται μέλη της οικογένειάς μου, η αξιοπρέπειά μου, θίγεται το ήθος μου, το μόνο που μπορώ να κάνω πλέον είναι να κινηθώ νομικά. Χθες είδαμε ένα τηλεοπτικό παραλήρημα, δε θέλω να δώσω περαιτέρω συνέχεια. (…)
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος έθιξε την οικογένειά μου, οπότε όφειλα να πω ότι αυτό δεν είναι αντρικό. Δεν κάνουν το φύλο που εκπροσωπούμε ούτε τα παντελόνια, ούτε οι φούστες. Το πιο αστείο από όλα είναι ότι είμαι ομοφοβική. Αυτό με έκανε να γελάσω πιο πολύ από όλα. (…) Ένας άντρας που δεν έχει ήθος, δεν είναι άντρας», εξομολογήθηκε η παρουσιάστρια.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο τέλος της συζήτησης για το εν λόγω θέμα, η Τζένη Μπαλατσινού απάντησε στις τέσσερις εναλλακτικές ερωτήσεις, που πρότεινε στους δημοσιογράφους μέσα από το κείμενο-απάντησή της στον Δημήτρη Παπανώτα.

Related

media 4407192124637923421

Follow us


item