News-Piper

Σταμάτης Φασουλής: «Ζω με έναν άνθρωπο πολλά χρόνια»

Ο  Σταμάτης Φασουλής , μίλησε στην κάμερα του « Πρω1νό » και τον Άρη Καβατζίκη για πολλές πτυχές της ζωής του αλλά και τη σημερινή κατάσ...

Ο Σταμάτης Φασουλής, μίλησε στην κάμερα του «Πρω1νό» και τον Άρη Καβατζίκη για πολλές πτυχές της ζωής του αλλά και τη σημερινή κατάσταση που βρίσκεται.

Ο γνωστός θεατράνθρωπος αναφέρθηκε στην προσωπική του ζωή, γεγονός που σπάνια κάνει. «Μπορεί να ήταν καλύτερη η ζωή μου αν είχα οικογένεια, αλλά δεν την είχα την υπευθυνότητα να κάνω παιδί, αν όχι οικογένεια. Τώρα ζω με τους φίλους μου, τους συντρόφους μου… Ζω με έναν άνθρωπο πολλά χρόνια. Η οικογένεια ακόμα με φοβίζει, η ευθύνη ενός παιδιού. Έφτασα πολύ κοντά, αλλά και τις δυο φορές πανικοβλήθηκα. Τη δεύτερη φορά χρειάστηκε επέμβαση ψυχαναλυτή», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα πριν ένα χρόνο είχε εξομολογηθεί, το φόβο του να φέρει στον κόσμο ένα παιδι, παραδεχόμενος: «Θα είχα ένα παιδί, αλλά φοβήθηκα ότι δεν θα ήμουν καλός πατέρας».
Εκτός αυτού, μίλησε για την προθυμία του να συμμετάσχει σε παραστάσεις ή ιδέες αρκεί να ήταν καλές, ενώ είπε χαρακτηριστικά: «Σε λίγο δεν θα έχω να φάω»!

Related

showbiz 8411047468534380387

Follow us


item