News-Piper

Σελίν Ντιόν: «O καρκινοπαθής άνδρας μου θέλει να πεθάνει στα χέρια μου»!

Το ότι τελευταία επιθυμία του άνδρα της, που πάσχει από καρκίνο, είναι να πεθάνει στα χέρια της, αποκαλύπτει η Σελίν Ντιόν, λίγους μήνες...

Το ότι τελευταία επιθυμία του άνδρα της, που πάσχει από καρκίνο, είναι να πεθάνει στα χέρια της, αποκαλύπτει η Σελίν Ντιόν, λίγους μήνες αφότου ξέσπασε on air σε κλάματα, περιγράφοντας την «μάχη» με την ασθένεια!

«Ο Ρενέ μου έκανε ένα δώρο. Την περσινή χρονιά θρήνησα πολύ και πλέον σταμάτησα. Όταν είναι να συμβεί ο θάνατος, θα συμβεί. Το μεγαλύτερο μέλημά μου είναι να διαβεβαιώσω τον άντρα μου ότι είμαστε καλά, ότι θα φροντίσω τα παιδιά μας. Θα μας βλέπει από ένα άλλο μέρος. Έχουμε ρωτήσει πολλές φορές τους γιατρούς, πόσο χρόνο έχει. Τρεις εβδομάδες; Τρεις μήνες; Ο Ρενέ θέλει να ξέρει, αλλά οι γιατροί λένε πως δεν γνωρίζουν», λέει, στην εφημερίδα «USA Today», η 47χρονη τραγουδίστρια, τονίζοντας ότι εκείνη ήθελε να σταματήσει τις εμφανίσεις της, αλλά ο σύζυγός της επέμενε να τις συνεχίσει.
38f13552054d235e64d5e20b45ed19a7.jpg
Η Σελίν συγκλονίζει όταν περιγράφει έναν από τους διαλόγους που είχε με το σύζυγό της, τον 73χρονο Ρενέ Αντζελίλ: «τον ρώτησα “φοβάσαι;” και ο Ρενέ είπε “θέλω να πεθάνω μέσα στα χέρια σου”. “Eντάξει, θα είμαι εκεί, θα πεθάνεις στα χέρια μου”, του είπα».
CANADA - MAY 01--.jpg

Σελίν Ντιόν και Ρενέ Αντζελίλ είναι ζευγάρι από το 1987. Παντρεύτηκαν το 1994 και έχουν αποκτήσει τρία παιδιά, τον 14χρονο Ρενέ Σάρλ και τα 5 ετών δίδυμα, Έντι και Νέλσον. O σύζυγος της τραγουδίστριαςδιαγνώστηκε πρώτη φορά με καρκίνο στο φάρυγγα το 1999.
celine-dion-3-660.jpg

Related

hot 6372926267648117429

Follow us


item