News-Piper

Θάνος Καλλίρης: «Δεν με άλλαξε ό,τι συνέβη στο παιδί μου»

Ο Θάνος Καλλίρης μιλά στο «ΕΓΩ! weekly» για το διαζύγιό του και για το πρόβλημα υγείας του παιδιού του, ενώ αποκαλύπτει την ηλικία του.

Ο Θάνος Καλλίρης μιλά στο «ΕΓΩ! weekly» για το διαζύγιό του και για το πρόβλημα υγείας του παιδιού του, ενώ αποκαλύπτει την ηλικία του.


Η επόμενη ημέρα του δημοψηφίσματος σε βρίσκει αγχωμένο, χαλαρό, με ελπίδα ή απογοήτευση; 
Με βρίσκει με απογοήτευση ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Για εμένα, δεν έπρεπε να φτάσουμε ως εδώ, αλλά να έχει γίνει ένα καλύτερο deal από την προηγούμενη κυβέρνηση. Και το «ναι» και το «όχι» έχουν κόστος. Ήδη βιώσαμε μία εβδομάδα χωρίς τράπεζες, με ουρές στα ATM και μια τριτοκοσμική κατάσταση. Σαφέστατα, εφόσον ανακοινώθηκε το δημοψήφισμα, έπρεπε να πάμε να ψηφίσουμε και να πει ο καθένας τη γνώμη του. Είμαι όμως πολύ αγχωμένος και στεναχωρημένος. Δεχτήκαμε ένα σοκ. Εμένα όλες μου οι δουλειές αναβλήθηκαν. Τις επόμενες ημέρες θα δούμε πού οδήγησε όλη αυτή η ιστορία. 

Θα αγγίξει και εσένα να φανταστώ ένα ενδεχόμενο κούρεμα των τραπεζικών καταθέσεων;
Εξαρτάται από το πού θα κάνουν το κούρεμα. Έχω ακούσει πια τα πάντα. Νομίζω ότι θα μάθουμε πολύ σύντομα. Εύχομαι εκτός από τους πραγματικά έχοντες, που διαθέτουν πάρα πολλά χρήματα, να μη χρειαστεί να αγγίξουν τα λεφτά των υπολοίπων, να μη χάσει κανείς έστω και ένα ευρώ. Πρέπει να επανέλθει γρήγορα σε σταθερότητα η οικονομία και να ανοίξουν οι τράπεζες. Υπάρχει γύρω μας τεράστιο θέμα. 

Πώς λειτουργούσες την εποχή των παχιών αγελάδων;
Έκανα το κουμάντο μου. Όταν πέφτουν όμως οι δουλειές, συρρικνώνεται η οικονομία και μειώνονται πολύ τα έσοδά σου. Δεν έφτασα άλλωστε ποτέ σε ένα επίπεδο που να βγάλω τόσα χρήματα ώστε να μη χρειαστεί να δουλέψω ξανά. Για να ζήσω την οικογένειά μου, πρέπει να δουλεύω. 

Αποστασιοποιήθηκες για χρόνια από τα πράγματα όμως. 
Δεν το έκανα. Ήμουν ένας πολύ ενεργός καλλιτέχνης, απλώς τα social media βοήθησαν να φανώ ξανά. Δεν έφυγα ποτέ από το χώρο. Τα φώτα έφυγαν από εμένα. Την πρώτη οκταετία του 2000, είχε διαμορφωθεί μια πολύ ιδιαίτερη κατάσταση που τη βίωσα έντονα. Εκείνη την εποχή, αν δεν «έπαιζες» σε κουτσομπολίστικη εκπομπή ή αν δεν ήσουν στα γνωστά μαγαζιά, δεν υπήρχες ως καλλιτέχνης. Εγώ δούλευα κανονικά στο καλύτερο μαγαζί της Λάρισας ή στη Θεσσαλονίκη. Έκανα συναυλίες σε μουσικές σκηνές. Δεν ήμουν όμως πρόσωπο της επικαιρότητας. 

Ένιωσες ότι πήγε να σε πετάξει το σύστημα με έναν τρόπο;
Μα με πέταξε το σύστημα γιατί δεν ανήκα σ’ αυτό. Δεν μπορούσα να το τροφοδοτήσω με «πικάντικες» λεπτομέρειες της προσωπικής μου ζωής. Είχα φτιάξει την οικογένειά μου και την πάλευα στο τραγούδι. Δεν μπορούσα να παίξω μπάλα. Δεν ήμουν με μια επώνυμη, να μαλώνουμε, να χωρίζουμε και να τα ξαναβρίσκουμε για να έχουν κάτι να γράφουν. Η δισκογραφία μου είχε σταματήσει το 2004. Είχα όμως πολλή δουλειά σε live εμφανίσεις. 

Παντρεύτηκες, έκανες δύο παιδιά, χώρισες. Ήταν εύκολο το διαζύγιό σου;
Το διαζύγιο μου ήταν πανεύκολο. Στο μυαλό μου ήταν αρχικά δύσκολα τα πράγματα, γιατί δεν ήξερα πώς θα το διαχειριζόμουν με τα παιδιά μου. Χώρισα πριν από έξι χρόνια. Έχει περάσει πια.

Πώς ήταν το πρώτο διάστημα;
Δεν υπήρχε καμιά τεράστια αλλαγή. Ζούσα απλώς σε άλλο σπίτι. Για τα παιδιά παντρεύεσαι και για τα παιδιά καμιά φορά δεν χωρίζεις ή ανησυχείς πώς θα πάρουν το διαζύγιο. Με τα παιδιά μου έχω πια μια πάρα πολύ ωραία σχέση. Ο γιος μου είναι δεκαέξι χρόνων και η κόρη μου δέκα. Περνάμε πάρα πολύ καλά μαζί. 

Το ένα παιδί σου αντιμετώπισε κάποιο κινητικό πρόβλημα. Τι θα συμβούλευες τους γονείς που βιώνουν αντίστοιχες καταστάσεις;
Οι γονείς, όταν αντιμετωπίζει το παιδί τους ένα πρόβλημα υγείας, υποφέρουν ψυχικά πιο πολύ από το ίδιο. Το παιδί μπορεί να πονέσει ίσως σε μεγαλύτερη ηλικία, όταν αρχίζει να αντιλαμβάνεται κάποια πράγματα. Ο γονιός πονάει το παιδί του ακόμα και αν εκείνο είναι εγκληματίας. Εγώ είμαι άνθρωπος που μάχομαι. Δεν παρατάω τίποτα στην τύχη. Γι’ αυτό είμαι εδώ που βλέπεις και μιλάω. Αλλιώς θα ήμουν με κατάθλιψη, σε κάνα χαντάκι ή θα έκλαιγα από το πρωί έως το βράδυ. Σε όλους συμβαίνουν και ατυχείς καταστάσεις. Έτσι είναι η ζωή. Μου έχουν τύχει και πολλά καλά όμως.

Είναι σημαντικό ο γονιός να στηρίζει το παιδί του και να το μεγαλώνει σε κάθε περίπτωση φυσιολογικά. 
Ακριβώς. Πρέπει να βρεις πρώτα εσύ το κουράγιο μέσα σου. Εγώ πάντοτε στη ζωή μου ήμουν πολύ ευαισθητοποιημένος με τα παιδιά. Με τον Κώστα Γιαννόπουλο ιδρύσαμε το «Χαμόγελο του Παιδιού». Ήμουν πρόεδρος επί τρία χρόνια, πολύ πριν σκεφτώ να γίνω πατέρας. Εκεί είδα πράγματα πολύ στενάχωρα. Δεν με άλλαξε ό,τι συνέβη στο παιδί μου ούτε τα προβλήματα που συνάντησα στην πορεία μου. Το πάλεψα.

Είναι πολύ όμορφο ότι με τη σύζυγό σου είστε φίλοι...
Μα πάνω από όλα είμαστε γονείς. Έχουμε δύο παιδιά που τα αγαπάμε και θέλουμε το καλό τους. Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. 

Πόσο καιρό σκεφτόσουν να χωρίσεις;
Εγώ καθόλου. Η γυναίκα μου δεν με άντεξε! 

Άρα ουσιαστικά δεν ήθελες να χωρίσεις;
Δεν θα έκανα την πρώτη κίνηση. Θεωρώ ότι πρέπει να παλεύεις μέχρι τέλους μια σχέση ζωής.  

Λες την ηλικία σου;
Με πολλή περηφάνια. Είμαι 53 ετών. 


Περισσότερα στο ΕΓΩ! Weekly που κυκλοφορεί

Related

showbiz 8785832168395926466

Follow us


item