News-Piper

Δούκισσα Νομικού- Δημήτρης Θεοδωρίδης: Πότε θα γίνει ο γάμος τους;

Όλο και περισσότερα δημοσιεύματα θέλουν την Δούκισσα Νομικού να ντύνεται νυφούλα στο πλευρό του αγαπημένου της, Δημήτρη Θεοδωρίδη. 

Όλο και περισσότερα δημοσιεύματα θέλουν την Δούκισσα Νομικού να ντύνεται νυφούλα στο πλευρό του αγαπημένου της, Δημήτρη Θεοδωρίδη. 


Το ζευγάρι παρόλο που είναι μόνο εφτά μήνες μαζί είναι έτοιμο για το επόμενο βήμα στη σχέση του!

nyfiko.jpg
Ωστόσο, όπως αναφέρει το Hello ο γάμος τους δεν θα γίνει τον Δεκέμβρη, όπως θέλουν οι φήμες, αλλά….καλοκαίρι.
DOU.jpg

Η συγκεκριμένη εποχή άλλωστε, είναι η αγαπημένη της Δούκισσας και σίγουρα ο Δημήτρης δεν θα της χαλάσει το χατίρι.

«Ξέρω ακριβώς πως θέλω να είναι ο γάμος μου, το νυφικό μου, το σπίτι των ονείρων μου. Τα έχω όλα στο μυαλό μου από παιδί», είχε δηλώσει η Δούκισσα στο παρελθόν.

star.gr

Related

gossip 2389132598169368209

Follow us


item