News-Piper

Ο Γιώργος Λιάγκας είναι ότι η Ζέτα Μακρυπούλια για τους ηθοποιούς!!!!

Το προηγούμενο διάστημα λόγω προσωπικών μου θεμάτων απείχα από το blog και έτσι είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω τηλεόραση σαν "απ...

Το προηγούμενο διάστημα λόγω προσωπικών μου θεμάτων απείχα από το blog και έτσι είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω τηλεόραση σαν "απλός τηλεθεατής"... Δεν με ενδιέφερε να προσέξω την γκάφα, το καρφί, το μαργαριτάρι ή την είδηση που μου έδωσε κάποιος παρουσιαστής ή καλεσμένος.. Απλά παρακολουθούσα ότι ήθελα ή ότι με έκανε να ξεχαστώ...
Παράλληλα είχα την ευκαιρία να μιλήσω με πολύ κόσμο, διαφόρων ηλικιών για το θέμα "τηλεόραση" και για τα πρόσωπα που την "απαρτίζουν"... 
Έτσι τώρα θα κάνω και εγώ τον "απολογισμό" μου για αρκετά τηλεοπτικά πρόσωπα και για το πως μου φάνηκαν φέτος....
Θα αρχίσω με τον Γιώργο Λιάγκα....
Όταν πρωτοξεκίνησε στο πρωινό του Mega, δεν μου άρεσε καθόλου...Μου φαινόταν θρασύς (θράσος είναι το θάρρος χωρίς ευγένεια ), απότομος, εριστικός, με πολύ χοντροκομμένο χιούμορ... Του αναγνώριζα βέβαια ότι έκανε πολύ καλές συνεντεύξεις....Όσο τα χρόνια περνούσαν άρχισε να μου αρέσει...Ή αυτός γινόταν πιο διαλλακτικός ή εγώ πλέον τον είχα συνηθίσει...
Η φετινή χρονιά νομίζω πως ήταν η καλύτερη του... Απέδειξε πως είναι άψογος επαγγελματίας, έχει ψυχραιμία και στρατηγική... Όταν στην αρχή της σεζόν τα νούμερα της εκπομπής του άρχισαν να πέφτουν εξαιτίας του Μάρκου Σεφερλή, δεν τρομοκρατήθηκε, δεν έκανε σπασμωδικές κινήσεις, δεν άλλαξε στυλ και συμπεριφορά... Έμεινε ο ίδιος και δικαιώθηκε....Και το σημαντικότερο δεν έκανε ανάρμοστες δηλώσεις...
Το Voice θα είχε επιτυχία όποιος και αν ήταν ο παρουσιαστής του, αλλά ο ίδιος έφερνε και έναν άλλο αέρα στο show...Είχε ενδιαφέρον να ξέρεις ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να πετάξει μια ατάκα και να τους κάνει όλους ...άνω κάτω....
Φέτος δέχτηκε πολλές επιθέσεις από πολλά τηλεοπτικά -και όχι μόνο- πρόσωπα...Για την ακρίβεια ο Γιώργος Λιάγκας είναι ότι ήταν η Ζέτα Μακρυπούλια για τους ηθοποιούς... Τι εννοώ;;; Όπως όλοι οι δημοσιογράφοι ρωτούσαν τους ηθοποιούς αν θεωρούν την Ζέτα ηθοποιό, έτσι και όλοι οι δημοσιογράφοι φέτος ρωτούσαν τα άτομα της showbiz  την γνώμη τους για κάτι που είχε πει ο Γιώργος Λιάγκας... Μπορεί για ένα θέμα να είχαν τοποθετηθεί πολλοί , όμως αυτός που θα προκαλούσε ήταν ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1...
Και όλο αυτό το διαχειρίστηκε με πολύ έξυπνο τρόπο και πολύ χιούμορ, κερδίζοντας πολλούς πόντους....
Την σεζόν που μας πέρασε απόλαυσα πραγματικά τον Λιάγκα αρκετές φορές και ταυτίστηκα μαζί του κάποιες ακόμα (μήπως να το κοιτάξω αυτό;)...
Ελπίζω και του χρόνου να είναι εξίσου καλός ή ακόμα και καλύτερος!!!!

Related

PROINO MOU 7875587554327191189

Follow us


item