News-Piper

Ελιάνα Χρυσικοπούλου: Αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο που έληξε η συνεργασία της με την Ελένη Μενεγάκη

Συνέντευξη στo περιοδικό People και τη Χριστίνα Ζάχου παραχώρησε η Ελιάνα Χρυσικοπούλου και μεταξύ άλλων αποκαλύπτει τους λόγους λήξης σ...

Συνέντευξη στo περιοδικό People και τη Χριστίνα Ζάχου παραχώρησε η Ελιάνα Χρυσικοπούλου και μεταξύ άλλων αποκαλύπτει τους λόγους λήξης συνεργασίας της με την Ελένη Μενεγάκη.

Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου δήλωσε χαρακτηριστικά: «Εννοείται πως θα μου λείψει πάρα πολύ η εκπομπή, καθώς πέρασα τρία όμορφα χρόνια και ταυτόχρονα σημαντικά χρόνια της ζωής μου. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στην Ελένη, είχα μια σχέση πέντε χρόνων με τον σύντροφό μου και μέσα στο επόμενο διάστημα παντρεύτηκα και έγινα μανούλα. Θυμάμαι πως η Ελένη πάντα μου έλεγε πως μου έχει φέρε ιγούρι. Έχω μόνο ωραίες αναμνήσεις από τη συνεργασία. Ήταν τρία αξέχαστα ζαχαρένια χρόνια χωρίς προστριβές και παρασκήνιο. Με τον Βασίλη Καλλίδη και την Αντωνία Καλλιμούκου δεθήκαμε πολύ και γίναμε φίλοι. Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο κρατάω τις καλύτερες αναμνήσεις. Οι προτεραιότητές μου έχουν αλλάξει πολύ με τη γέννηση του παιδιού. Δεν είμαι πια μόνη μου, ώστε να μπορώ να δουλεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ, οπότε σε μια τηλεοπτική πρόταση θα έπρεπε να ζυγίσω τα υπέρ και τα κατά. 

Related

menegaki 5269105181812000177

Follow us


item