News-Piper

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: «Τα είχα με παντρεμένη και μας έπαιρνε μάτι ο άντρας της»

Μετά τον Γιάννη Σπαλιάρα ο…

Μετά τον Γιάννη Σπαλιάρα ο…
Διονύσης Αλέρτας!
Ο γνωστός Έλληνας ζαχαροπλάστης, φαίνεται πως «ζήλεψε» από την δήλωση του Σπαλιάρα που βγήκε και είπε πως έχει πάει με 4.000 γυναίκες, γι΄αυτό αποφάσισε να ανεβάσει κι άλλο τον πήχη, λέγοντας πως εκείνος δεν θυμάται καν τον αριθμό:
«Δεν μπορώ να μετρήσω με πόσες έχω πάει. Χάνομαι στον λογαριασμό!»
alertas2.jpg
Στην ερώτηση με πόσες έχει κάνει sex ταυτόχρονα, απαντά:
«Με δυο, πολλές είναι; Κάτι παραπάνω δεν έχω κάνει γιατί μετά δεν είναι σεξ αλλά διαδήλωση».
MG_9927-2.jpg
Τέλος, περιγράφει και ένα πολύ… ακραίο περιστατικό που του έχει συμβεί, την περίοδο που διατηρούσε παράνομα δεσμό με παντρεμένη γυναίκα:
«Έχω κάνει πολλά ακραία. Είμαι νορμάλ γενικά, δεν είμαι ανώμαλος. Και δεν μετανιώνω για τίποτα. Εκείνο που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν που τα είχα με μια παντρεμένη και στην πορεία κατάλαβα πως μας έπαιρνε μάτι ο άντρας της! Δεν ξέρω για ποιον είναι το τραγικό, για μένα που δεν φοβόμουν ή για εκείνον που άντεχε να βλέπει τη γυναίκα του με άλλον! Άσ' τα, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!».

star.gr

Related

showbiz 4165141849087034991

Follow us


item