News-Piper

Η Μαρία Σολωμού κλότσησε γιατρό: Τι συνέβη στην ηθοποιό;

Η Μαρία Σολωμού σε πρόσφατη συνέντευξή της εξομολογήθηκε την περιπέτεια που είχε με το γιατρό της όταν προσπάθησε να κάνει μεσοθεραπείες.


Solwmou People56 (1)Η Μαρία Σολωμού σε πρόσφατη συνέντευξή της εξομολογήθηκε την περιπέτεια που είχε με το γιατρό της όταν προσπάθησε να κάνει μεσοθεραπείες.
Ναι, ο φόβος της για τις βελόνες είναι μεγάλος και μόλις την ένιωσε στο πρόσωπό της… τον κλώτσησε.
«Δεν μπορώ τα μπότοξ, γιατί έχω τρομερή απέχθεια στις σύριγγες. Προσπάθησα να κάνω μεσοθεραπείες και με το που ένιωσα τη βελόνα στο πρόσωπό μου, κλότσησα το γιατρό. Έχω σταματήσει να κάνω καθαρισμό προσώπου εδώ και πέντε χρόνια, γιατί δεν άντεχα τον πόνο. Αυτά που μπορώ να αντέξω είναι το λέιζερ και το χημικό πήλινγκ. Θα δαγκώσω βέβαια όποιο πανί βρω μπροστά μου, αλλά θα κάτσω να μου κάψουν τη μούρη κι ας κυκλοφορώ μετά για τρεις μέρες με κόκκινο πρόσωπο. Δεν με πειράζει καθόλου. Μόνο μη μου πεις βελόνα. Ούτε εξετάσεις αίματος δεν μπορώ να κάνω. Ευτυχώς, ακόμα δεν έχει χρειαστεί να κάνω κάτι άλλο”, δήλωσε η ίδια στο OK.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Πηγαίνω στον γιατρό μου και τον ρωτάω: “Ακούω όλοι που βάζουν υαλουρονικό οξύ. Μήπως να κάνω κάτι κι έγω;”, αλλά μου απαντάει ότι για την ώρα δεν έχω πρόβλημα. Φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα κρεμάσω απότομα. Αλλά αν χρειαστεί να κάνω κάτι πιο δραστικό, του έχω προτείνει να με κοιμίσει και να μου κάνει ένα λίφτινγκ, να τελειώνω μια και καλή!».

Related

showbiz 2850035158163107629

Follow us


item