News-Piper

Μαίρη Συνατσάκη: Η συνεργασία με τη Φαίη και το Γιώργο και ο χωρισμός με το Μύρωνα...

Με casual look και φθινοπωρινό outfit η Μαίρη Συνατσάκη φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού "Εγώ" και μίλησε για τη σ...

Με casual look και φθινοπωρινό outfit η Μαίρη Συνατσάκη φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού "Εγώ" και μίλησε για τη συνεργασία με τη Φαίη και το Γιώργο στο Πρω1νό αλλά και την αλλαγή στην προσωπική της ζωή μετά το χωρισμό της με το Μύρωνα Στρατή.

Για τη συμμετοχή της στην παρέα του Πρω1νού είπε:«Αναφορικά με το “Πρωινό” δεν μου αρέσει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου. Ο Γιώργος Λιάγκας, εξάλλου, όταν βρεθήκαμε στη Μύκονο έγραψε στα μέσα κοινωνικές δικτύωσης “σιγά σιγά μαζευόμαστε”. [...] Μου αρέσει πολύ που βρισκόμαστε ξανά. Αγαπώ όταν επαναπροσδιορίζονται σχέσεις και καταστάσεις. Μετρώ τις δικές μου αλλαγές και των άλλων ανθρώπων. Αισθάνομαι αρκετά διαφορετική εν συγκρίσει με το πώς ήμουν πριν δυο χρόνια. Ανυπομονώ να ξαναχτίσουμε πράγματα διαφορετικά».
Μιλώντας για τον χωρισμό της με τον Μύρωνα Στρατή, η Μαίρη Συνατσάκη είπε: «Νομίζω ότι είναι πολύ φυσιολογικό και θεωρώ πολύ υγιές όταν συμβαίνει μια τόσο μεγάλη αλλαγή στη ζωή σου να κοιτάς πρώτα τον εαυτό σου, το τι έχει συμβεί, και να κάνεις ανασκόπηση μετρώντας τα πράγματα μέσα σου. Είναι σαν να ξαναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε διαφορετικές βάσεις. Αν έχεις υπάρξει με έναν άνθρωπο τόσα χρόνια και δεν έχεις μάθει τίποτα από εκείνον και τη σχέση σας, είναι κρίμα. Έμαθα πράγματα από αυτή τη σχέση. Βρίσκομαι σε ένα άλλο επίπεδο από όταν ξεκινήσαμε να είμαστε μαζί με τον Μύρωνα», ενώ συμπλήρωσε: «Ήταν μια φοβερά έντονη αλλαγή σε πρακτικό και εσωτερικό επίπεδο. Αλλά δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που νομίζω ότι έχουμε αισθανθεί».

faysbook.gr/

Related

media 2745986025232431600

Follow us


item