News-Piper

Η μητέρα και η αδελφή της Πένυς Σκάρου έπεσαν θύματα τροχαίου!

Είναι πραγματικά απίστευτα τα  όσα βιώνει τον τελευταίο καιρό η τραγουδίστρια, Πένυ Σκάρου .

Είναι πραγματικά απίστευτα τα όσα βιώνει τον τελευταίο καιρό η τραγουδίστρια, Πένυ Σκάρου.

Τον Ιούνιο που μας πέρασε η νεαρή καλλιτέχνιδα έχασε το πόδι της σε τροχαίο, όταν ασυνείδητος οδηγός την παρέσυρε με το μηχανάκι της και την εγκατέλειψε στη μέση της Πειραιώς.
Το περασμένο Σάββατο ένα ακόμη συγκλονιστικό γεγονός «χτύπησε» την οικογένειαΗ μητέρα της νεαρής τραγουδίστριας, κ. Ευτυχία και η μικρότερη αδελφή της, Καρολίνα, έπεσαν θύματα απρόσεκτου οδηγού, ο οποίος παραβίασε κόκκινο σηματοδότη, την ώρα που εκείνες διέσχιζαν διάβαση πεζών στον οδό Δαβάκη  στην Καλλιθέα. Η μητέρα της χρειάστηκε να κάνει 15 ράμματα στο κεφάλι και από θαύμα δεν συνέβη κάτι χειρότερο, ενώ η αδελφή της τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά.
«Αν πάθαιναν κάτι η μητέρα μου και η αδελφή μου, που είναι οι δύο φύλακες άγγελοί μου και αυτήν τη στιγμή με νταντεύουν στην κατάσταση που βρίσκομαι, θα πέθαινα κι εγώ από τη στενοχώρια μου» δήλωσε η Πένυ Σκάρου.

Related

showbiz 8774981930891734853

Follow us


item