News-Piper

Ο Άδωνις Γεωργιάδης πουλάει και πάλι βιβλία και μιλάει για το μωρό

Ο Άδωνις Γεωργιάδης μπορεί να μην είναι πια Υπουργός Υγείας, αλλά βρίσκεται σταθερά στο πόστο του, στις τηλεπωλήσεις βιβλίων, μέσα από τη...

Adonis Georgiadis
Ο Άδωνις Γεωργιάδης μπορεί να μην είναι πια Υπουργός Υγείας, αλλά βρίσκεται σταθερά στο πόστο του, στις τηλεπωλήσεις βιβλίων, μέσα από τη συχνότητα του «Κόντρα», μετά από ένα διάστημα αποχής.

Ο ίδιος, στην αρχή της εκπομπής μίλησε για το καινούργιο μέλος της οικογένειάς του με τα εξής λόγια: «Είμαστε πάρα πολύ ευτυχισμένοι με την έλευση του νέου μέλους της οικογένειας και ευτυχώς πήγαν όλα καλά».
Και κατόπιν αναφέρθηκε στον ανασχηματισμό. «Ό,τι και να πω για τον ανασχηματισμό τώρα θα παρεξηγηθεί, οπότε δε θα πω τίποτα».
, είπε ο πρώην υπουργός Υγείας από τη συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού «Κόντρα», στον οποίο εμφανίστηκε το απόγευμα της Τετάρτης μαζί με τον αδελφό του Λεωνίδα. Περιορίστηκε μόνο να πει ότι είναι ευτυχής για τα συγχαρητήρια που δέχθηκε τις τελευταίες ώρες.
«Όταν έγινα υπουργός από τον Σαμαρά όλοι μου έλεγαν “συγχαρητήρια”. Εγώ τους απαντούσα ότι τα συγχαρητήρια πρέπει να μου τα δώσουν όταν θα φεύγω. Ξεπέρασα τον μέσο όρο παραμονής σε ένα υπουργείο. Είμαι ευτυχής γιατί από την ώρα που ανακοινώθηκε η αποχώρησή μου από το κυβερνητικό σχήμα δεν έχω δεχθεί στην ζωή μου πιο πολλά συγχαρητήρια. Emails, tweets, τηλεφωνήματα, με κάθε τρόπο», είπε χαρακτηριστικά.
Κατόπιν απάντησε σε όσους τον έχουν κρίνει άσχημα για την επαγγελματική του ιδιότητα, το γεγονός δηλαδή ότι πουλάει βιβλία μέσω της τηλεόρασης.
«Μια από τις βασικές κατηγορίες που έχω δεχθεί στην πολιτική μου διαδρομή – κυρίως από δημοσιογραφίσκους της αριστεράς, αλλά και από τη Χρυσή Αυγή– είναι ότι είμαι τηλεβιβλιοπώλης. Λες και είναι ντροπή. Είμαι πολύ υπερήφανος για την εργασία μου. Την πρωτοέκανα στα 15 μου χρόνια στην έκθεση βιβλίου της Κηφισιάς. Από τότε είμαι βιβλιοπώλης και ενίοτε εκδότης και δεν καταλαβαίνω γιατί μπορούν να είναι βουλευτές και πρωθυπουργοί μόνο όσοι είναι δικηγόροι, γιατροί και αρχιτέκτονες αλλά όχι ένας βιβλιοπώλης».
Στην πρώτη αυτή κοινή εκπομπή των αδερφών Γεωργιάδη, έκαναν δώρο στο κοινό που αγόραζε βιβλία μια ηλεκτρονική ταμπλέτα.

peoplegreece.com

Related

pregnancy/kids 6283284476489054734

Follow us


item