News-Piper

Μαρία Κορινθίου: "Φυσικά πάρα πολλοί θέλουν να χωρίσουμε με τον Γιάννη"

Για το εξώφυλλο του περιοδικού «ΕΓΩ! Weekly» φωτογραφήθηκε η Μαρία Κορινθίου, φορώντας το μαγιό της. 

Για το εξώφυλλο του περιοδικού «ΕΓΩ! Weekly» φωτογραφήθηκε η Μαρία Κορινθίου, φορώντας το μαγιό της. 


Για το πόλεμο που έχει δεχτεί ο γάμος της με τον Γιάννη Αϊβάζη από μία μερίδα του Τύπου, η γνωστή ηθοποιός είπε: «Πάρα πολλοί δεν ήθελαν να είμαστε μαζί και δεν το λέω τυχαία. Ακόμα και όταν βγαίνουμε μαζί, είναι εμφανές ότι δεν αντιμετωπίζουν τη σχέση μας ούτε με τον ελάχιστο σεβασμό. Είναι πολλοί αυτοί που για τους δικούς τους ενδεχομένως λόγους δεν θέλουν να είμαστε μαζί και δημιουργούν συνεχώς καταστάσεις να χωρίσουμε. Έχω βιώσει εξωφρενικά πράγματα», ενώ δεν δίστασε να δηλώσει: «Φυσικά και πιστεύω ότι θέλουν να χωρίσουμε. Αυτό θέλουν οι γυναίκες που τους αρέσει ο Γιάννης, όπως αντιστοίχως και οι άντρες στους οποίους αρέσω εγώ. Είναι απλά τα πράγματα. Το γεγονός ότι δεν υπολογίζουν πως είμαστε παντρεμένοι με θυμώνει αφάνταστα». 


Η Μαρία Κορινθίου, ακόμα, αποκάλυψε πως έχει χάσει 10 κιλά: «Δεν κάνω διατροφή. Μου αρέσει να τρώω ό,τι θέλω. Με βοηθάει και το γεγονός ότι πίνω πάρα πολύ νερό και καθόλου αναψυκτικά και αλκοόλ. Τρελαίνομαι για φρούτα και σαλάτες. Όμως δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πουν "δεν θα φάω τηγανητό" ή "δεν θα βάλω ψωμί στη χωριάτικη". Δεν μπαίνω ποτέ στη διαδικασία να κάνω δίαιτα, να τρώω συγκεκριμένες μερίδες φαγητού ή να μη βάζω αλάτι. Μια φορά μόνο το έκανα, στα δεκαοκτώ μου, και ναι μεν έχασα πολλά κιλά, αλλά τα ξαναπήρα αμέσως μόλις σταμάτησα τη δίαιτα». 

Περισσότερα στο «ΕΓΩ! Weekly» που κυκλοφορεί.

Related

showbiz 817977972362207683

Follow us


item