News-Piper

Ρίκα Βαγιάννη:"To botox είναι ο καλύτερος μου φίλος"

Η Ρίκα Βαγιάνη μιλάει στο JOY και τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου για την επιστροφή της από την Αυστραλία, όσα της έλειψαν στην Ελλάδα και για το ν...

Η Ρίκα Βαγιάνη μιλάει στο JOY και τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου για την επιστροφή της από την Αυστραλία, όσα της έλειψαν στην Ελλάδα και για το νέο της βιβλίο.

Η Ρίκα Βαγιάνη από τις πιο δημοφιλείς δημοσιογράφους στη χώρα μας για ένα διάστημα είχε μετακομίσει στην Αυστραλία και πλέον από τον Ιούνιο του 2012 έχει επιστρέψει στην Αθήνα: «Κάθε μέρα κάνω μετάνοιες που γύρισα. Δεν περνούσαμε άσχημα στην Αυστραλία, είχαμε μια πολύ όμορφη ζωή. Εγώ δεν είχα ζήσει ποτέ στον εξωτερικό, δεν υπήρξα φοιτήτρια στο εξωτερικό, κι είπα θα πάω να ζούσε όπου είναι η οικογένειά μου. Μας έλειψε πολύ όμως, μας έλειψαν οι άνθρωποι, οι γονείς μας, τα κολλητάρια μας, ο τρόπος ζωής».
Στην Αυστραλία, όπως λέει, όλα λειτουργούν ρολόι: «Ήξερα κάθε ώρα τι θα κάνω, 11 και δέκα θα είμαι στο ταχυδρομείο, 11 και δεκαεφτά θα έχω τελειώσει στο ΙΚΑ, ήταν κάτι που με ανακούφιζε». Εκεί έκανε καλούς και πολλούς φίλους που της ξανά έμαθαν τι σημαίνει ανθρώπινη καλοσύνη και ευγένεια, όπως χαρακτηριστικά λέει, «που δεν μπορεί να υπάρχουν τέτοιες καρδιές, ανοιχτές αγκαλιές και γενναιοδωρίες».
Η Ρίκα άφησε τη δουλειά της στην Αθήνα για να ακολουθήσει τον σύζυγό της στην Αυστραλία όπου είχε επαγγελματικές υποχρεώσεις, κάτι που όπως λέει ήταν αυτονόητο: «Έπρεπε να γίνει και το χαιρόμουν πολύ. Ο σύντροφός μου είχε μια ευκαιρία να δώσει στο ερευνητικό του έργο μια ώθηση που δεν υπήρχε καμία περίπτωση να τη δώσει στην Ελλάδα αφού δεν υπάρχουν τα κονδύλια στην έρευνα». Τον πρώτο χρόνο συνέχισε τις δουλειές της στο Έθνος και τη Lifo, όμως τον δεύτερο χρόνο απολύθηκε αφού, όπως παραδέχεται, ήταν πια πολυτέλεια.
Αυτό που έμαθε στην Αυστραλία ήταν περισσότερο ο εαυτός της, αφού χωρίς δουλειά πλέον αφιέρωνε πολύ χρόνο στο νοικοκυριό του σπιτιού: «Οδηγούσα έξω (από τα γραφεία) της εφημερίδας (στη δυτική Αυστραλία) στην οποία είχα κάνει 8 αιτήσεις για δουλειά, αλλά η γλώσσα με δυσκόλευε πολύ, έβλεπα τους τοίχους και βούρκωνα.Έλεγα ότι εμένα η θέση μου είναι από την πίσω πλευρά αυτού του τοίχου». Η δημοσιογράφος πίστευε ότι επειδή δούλευε από 17 χρονών, δεν θα της λείψει η δουλειά και θα μπορούσε να κάθεται στο σπίτι, όμως στην Αυστραλία διαψεύστηκε.
Το Πάσχα θα κυκλοφορήσει το βιβλίο της Ρίκα Βαγιάννη «Δεν είναι εύκολο να είσαι μάγισσα» το οποίο είχε γράψει στην Ελλάδα πριν φύγει για την Αυστραλία.

Related

showbiz 7742221057332371211

Follow us


item