News-Piper

Θοδωρής Αθερίδης: Όσα αποκάλυψε στα «Καρντάσιανς»

Ο  Θοδωρής Αθερίδης  εξομολογήθηκε στα  Καρντάσιανς  πολλά αστεία περιστατικά από την χρόνια φιλιά του με τον  Δημήτρη Σταρόβα , μίλησε γ...

Ο Θοδωρής Αθερίδης εξομολογήθηκε στα Καρντάσιανς πολλά αστεία περιστατικά από την χρόνια φιλιά του με τον Δημήτρη Σταρόβα, μίλησε για το πως έχασε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία  «Η φανέλα με το Νο9» και για το μιούζικαλ «Μερικοί το προτιμούν καυτό» που παίζεται αυτή τη στιγμή στο Παλλάς.

Για την ταινία «Η φανέλα με το Νο9» και το πώς έχασε τον ρόλο: «Είμαι στη δραματική σχολή, το 1986. Διαβάζω ότι ο Παντελής Βούλγαρης ψάχνει πρωταγωνιστεί, αρκεί να ξέρει ποδόσφαιρο. Διαβάζω το βιβλίο του Μένη Κουμανταρέα και λέω αυτός είμαι. Κατεβαίνω στην Αθήνα για να πάρω τον ρόλο. Με κοιτάει ο Βούλγαρης και μου λέει “Πάρε με σε ένα μήνα τηλέφωνο”. Τον παίρνω, μου λέει “Ξαναπάρε με, δεν έχω καταλήξει ακόμα, σ’ έχω στο  μυαλό μου, υπάρχει κι άλλο ένα παιδί”. Μετά από λίγο καιρό ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη να με δει να παίζω μπάλα. Κάνω τις φιγούρες μου, σκέτος Μαραντόνα. Τρελαίνεται αυτός, “είχα αποφασίσει να  πάρω άλλον για το ρόλο, άσε με να το σκεφτώ λίγο ακόμα”, μου είπε. Μετά μου έστειλε ένα γράμμα και έγραφε πως έδωσε το ρόλο στον Στράτο Τζώρτζογλου».
Για το «Μερικοί το προτιμούν καυτό» δήλωσε: «Είχαμε φοβερό άγχος και αγωνία, γιατί το Παλλάς είναι ένας τεράστιος χώρος. Κάναμε πρόβες αλλού, αλλά είχαμε μόνο μια εβδομάδα εκεί να το μοντάρουμε, να το δέσουμε, να του δώσουμε μια ισορροπία. Τελικά τα καταφέραμε. Έγινε η πρεμιέρα και πήγαν όλα καλά. Η παράσταση είναι ένα σούπερ θέαμα, για την ακρίβεια παραείναι σούπερ. Έχει τρένα, καράβια, είναι πολλά τα άτομα. Ο Φασουλής έχει συνδυάσει τα ασυνδύαστα».

Related

showbiz 5532348196546209958

Follow us


item