News-Piper

Ξεσπάθωσε Εναντίον Του Κωστόπουλου Ο Μακρίδης:”Ολες Οι Συνεντεύξεις Του Καταλήγουνε Στο Δίνει, Το Παίρνεις ,Του Κάθεσαι,Σου Κάθεται!”

Καλεσμένος στην εκπομπή “Έχουμε και λέμε” του Mega Κύπρου βρέθηκε  ο Μίλτος Μακρίδης.

Καλεσμένος στην εκπομπή “Έχουμε και λέμε” του Mega Κύπρου βρέθηκε  ο Μίλτος Μακρίδης.
Ο κριτής του Star Κύπρος 2013  Feel Fantastic είπε την άποψη του για την Ελληνική τηλεόραση. Όταν ήρθε η ώρα για να πει την γνώμη του για τον Πέτρο Κωστόπουλο εκεί ξεσπάθωσε!
Συγκεκριμένα είπε:” Ειδικα για τον Κωστόπουλο έχω περιέργεια.Πραγματικά έχω περιέργεια.Διότι βλέποντας την νυχτερινή του εκπομπή πραγματικά με σόκαρε .Πραγματικά με σόκαρε το πως ένας άνθρωπος που επί μιάμισι δύο δεκαετίες είχε πόσο… 15-20 περιοδικά ,κανόνιζε αυτός δηλαδή ποιος ανεβαίνει ,ποιος κατεβαίνει ,ποιος προβάλετε ,ποιος εξαφανίζεται ποιος πάει σπίτι του.Αυτός τα κανόνιζε.Δηλαδή ήταν ένας από τους δύο, τρείς που κανόνιζαν εν πάση περιπτώσει.Αυτός λοιπόν ο άνθρωπους που επί δύο δεκαετίες κανόνιζε αυτά τα πράγματα να μην μπορεί να πάρει μια συνέντευξη;
Δηλαδή ειλικρινά μου προκαλέι μεγάλο ενδιαφέρον!Σε ερώτηση που έκανε στον Τάσο Θεοδώρου για το αν του άρεσαν οι συνεντεύξεις του;Ο παρουσιαστής του Έχουμε και λέμε είπε :”Ναι μου άρεσαν ,μου θύμιζαν αμερικανιά”.Ο Μίλτος Μακρίδης του είπε: Ή είδες αμερικανιά ή στην Αμερική έβλεπες μόνο τσόντες ρε μάγκα,δεν υπάρχει άλλη εξήγηση!” Ο Τάσος Θεοδώρου του έιπε πως είναι υπερβολικός.
“Αφού όλες οι συνεντεύξεις καταλήγουνε στο δίνει ,το παίρνεις ,το αυτόνης, του αυτόνης,του κάθεσαι,σου κάθεται ,ξέρω ΄γω κουνιέσαι από τον πολυέλαιο. Εκέι είναι όποιος και αν είναι απέναντι του”, πρόσθεσε ο Μίλτος Μακρίδης.
Ο Τάσος Θεωδόρου τον ρώτησε αν είχαν κοντραριστεί ποτέ και ο Μίλτος απάντησε :” Όχι θα πρεπε; Κάνουμε μια δουλειά δεν έχουμε το δικαίωμα να λέμε τι δεν μας αρέσει σε αυτή την δουλειά; Λέμε τι δεν μας αρέσει σε αυτή την δουλειά επειδή με κάποιον έιχαμε κακό παρελθόν;Εγώ δεν έχω κανένα παρελθόν με κανένανε φίλε.Δεν έχω με κανέναν παρελθόν.Εντάξει.Δεν μου αρέσουν οι συνεντεύξεις του Πέτρου Κωστόπουλου.Δεν έχω το δικαίωμα;”
Αν θα έβλεπε το Πρωινό  του Κωστόπουλου είπε :” Δεν βλέπω κανένα πρωινό ούτως ή άλλως.Σου φαίνεται περίεργο ε; Μεγάλη υπερβολή!

Related

showbiz 4261184297212408565

Follow us


item