News-Piper

Κατερίνα Καινούργιου:"Την πρώτη μου σεξουαλική επαφή την είχα κάπου στα... 22"

Καλεσμένη στο "Βράδυ" ήταν η Κατερίνα Καινούργιου που μίλησε για τα  παιδικά της χρόνια και τον τρόπο που την αντιμετώπιζαν κ...



Καλεσμένη στο "Βράδυ" ήταν η Κατερίνα Καινούργιου που μίλησε για τα παιδικά της χρόνια και τον τρόπο που την αντιμετώπιζαν καθώς δεν μπορούσε να πει το "ρο". "Προσπάθησα να το διορθώσω και να το φτιάξω. Έχω κάνει ορθοφωνία και λογοθεραπεία. Δεν με ενοχλεί πια. Στο πανεπιστήμιο με κορόιδευαν συνέχεια. Μου λέγανε: "Τι φοβερό το τρομερό να μην μπορώ να πω το ρο". Το είχα πολύ ψυχολογικό. Μια ατέλεια όμως μπορεί να μας κάνει πιο δυνατούς. Πρέπει να την αγαπήσουμε."

Έχει μεγάλη αδυναμία στον πατέρας της  και αναζητά έναν άντρα που να έχει χαρακτηριστικά στον χαρακτήρα του σαν αυτά που έχει ο πατέρας της. "Ο πατέρας μου ακόμα με ελέγχει τι ώρα γύρισα σπίτι" είπε η παρουσιάστρια αναφερόμενη στον αυστηρό και υπερπροστατευτικό μπαμπά της. Μένει ακόμα με τους γονείς της καθώς: " Φοβάμαι να μείνω μόνη μου. Μένω με τους γονείς μου. Ένα εξάμηνο έμεινα μακριά τους και ξαναγύρισα". Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε και για τις ερωτικές της εμπειρίες, αλλά και τους εφηβικούς της έρωτες. Είπε πως ήταν ένα πολύ μαζεμένο κορίτσι που στόχευε μόνο να μπει σε κάποιο πανεπιστήμιο και κοιτούσε τα μαθήματά της. "Μέχρι τα 19 δεν είχα βγει ούτε ραντεβού. Στα 18 πρέπει να έδωσα το πρώτο φιλί. Την πρώτη μου σεξουαλική επαφή την είχα κάπου στα 22. Δεν βιάστηκα να κάνω σεξ. Είμαι παραδοσιακή και πολύ πουριτανή."

"Δεν έχω πιστέψει πολύ στην sexy πλευρά μου.Είναι ότι είμαι συντηρητική; Είναι ο τρόπος που μεγάλωσα; Δεν ξέρω" τόνισε η παρουσιάστρια....Μίλησε για τις χυλόπιτες και υποστήριξε πως αν τύχει και "φάει" μια, πέφτει πολύ ψυχολογικά. Μπορεί γενικά να δείχνει και να είναι ήρεμος άνθρωπος η Κατερίνα Καινούργιου, ωστόσο αυτό δεν ισχύει όταν νευριάζει. "Όταν νευριάσω μπορεί να μιλήσω άσχημα και να το μετανιώσω μετά. Είμαι γυναίκα. Δεν επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Είμαι παραδοσιακή σε αυτά." Τέλος αναφερόμενη στις κριτικές που έχει δεχτεί είπε πως: "Δεν ασχολούμαι. Δέχομαι τις κριτικές, τις διαβάζω. Κάποιοι έκαναν σωστές κριτικές και με βοήθησαν να βελτιωθώ γιατί είχαν δίκιο."
Μίλησε και για τον Γιώργο Σαμαρά και είπε πως η σχέση τους έληξε πριν από εφτά μήνες. Όσο για το αν της αρέσουν τα μακριά μαλλιά στον άντρα, είπε πως δεν είναι το συγκεκριμένο στυλ άντρα που της αρέσει και πως δεν έχει κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό της.



Related

showbiz 4601528267282021443

Follow us


item