News-Piper

Στέλιος Ρόκκος:"Έχω κάνει ένα τσουβάλι τσιγάρα(χασίς). Δεν είναι ναρκωτικό."

Ο Στέλιος Ρόκκος ήταν καλεσμένος στο "Βράδυ" με τον  Πέτρο Κωστόπουλο και μίλησε για την μοναξιά και τις σχέσεις... "Επιλέ...

Ο Στέλιος Ρόκκος ήταν καλεσμένος στο "Βράδυ" με τον  Πέτρο Κωστόπουλο και μίλησε για την μοναξιά και τις σχέσεις...
"Επιλέγω την μοναξιά γιατί μου αρέσει έτσι" τόνισε και συνέχισε αναφερόμενος στα παιδιά του:
"Είμαι πολύ καλός μπαμπάς. Νιώθω πολύ τυχερός γιατί έχω τέσσερα παιδιά. Μπορώ και τα καταφέρνω. Είμαι κι εγώ πιο ώριμος μαζί τους. Δεν εγκατέλειψα κανένα ώστε να μην είμαι εκεί." Όσο για τους... γάμους και το αν θα κάνει άλλο, είπε αστειευόμενος πως: "Με την εκκλησία δεν μου έκατσε κανένας γάμος. Θα αρχίσω στα δημαρχεία τώρα." Ο Στέλιος Ρόκκος ετοιμάζει και την νέα του δισκογραφική δουλειά: "Θα τραγουδήσω γυναικεία τραγούδια που έχουν γίνει επιτυχίες στο παρελθόν, αλλά ξεχασμένες. Ο τίτλος του cd θα είναι "Η γυναίκα μέσα μου".
Ο παρουσιαστής τον αποκάλεσε "Κινούμενο λάθος"... Εκείνος του απάντησε και συνέχισε λέγοντας σχετικά με το γυναικείο φύλο πως: "Είναι πολύ όμορφες ρε γαμώτο". Ο Στέλιος Ρόκκος μίλησε και για τον έρωτα και είπε πως: "Δεν μπορώ να δείξω κάτι που δεν είμαι. Όταν είμαι ερωτευμένος φαίνεται και όταν δεν είμαι πάλι φαίνεται. Αν δεν υπάρχει έρωτας δεν μπορώ να μείνω. Πρέπει να υπάρχει αυτή η φλόγα". Όσο για το αν διώχνει εκείνος τις συντρόφους του ή αν τον διώχνουν εκείνες, είπε: "Όλες με διώχνουν, δεν έχω διώξει καμία."
Αναφέρθηκε στο ατύχημα που είχε με την μηχανή του πριν από πολλά χρόνια σε έναν αγώνα μότο κρος. Έπεσε άτσαλα στο χώμα και πριν καν το καταλάβει η μηχανή ήρθε καταπάνω του. Έπεσε πάνω του τόσο γρήγορα που ούτε να την δει δεν πρόλαβε. Ωστόσο όπως είπαν και συμφώνησαν πάνω σε αυτό οι δυο άντρες, το σημάδι αυτό στο πρόσωπό του είναι και εκείνο που του δίνει μεγαλύτερη γοητεία και τον κάνει πιο ποθητό στο γυναικείο φύλο.

Σε παλαιότερη συνέντευξή του,είχε αναφερθεί στην ινδική κάναβη και είχε πει πως δεν είναι ναρκωτικό.
Ο τραγουδιστής επανέλαβε την άποψή του αυτή ...."Έχω κάνει ένα τσουβάλι τσιγάρα. Δεν είναι ναρκωτικό. Δεν υπάρχει κλινική για να απεξαρτηθείς από το τσιγαριλίκι. Έχω να καπνίσω πολλά χρόνια. Αν κάνεις κατάχρηση σε πειράζει" 
'Εχει αρκετά παράπονα από τον τρόπο με τον οποίο τον αντιμετώπισε η δισκογραφική του εταιρία "Δεν καταλάβαιναν" είπε μεταξύ άλλων. "Αν δεν ήταν το youtube δεν ήξερα κι εγώ τι θα έκανα. Με είχανε κλεισμένο στο συρτάρι για περίπου έξι χρόνια". Όσο για το διάστημα που χάθηκε γενικά από το προσκήνιο, είπε πως εκείνα ήταν τα ωραιότερα χρόνια της ζωής του και πως "Θα μπορούσαν τότε να παιζόντουσαν τα τραγούδια που παίζονται τώρα. Εγώ επέλεξα να φύγω από την δημοσιότητα. Μπορεί να ήταν too much αυτό για μένα. Το μόνο που ξέρω καλά είναι να ασχολούμαι με την μουσική."
Σχολίασε και κάποιες δηλώσεις που είχε κάνει στο παρελθόν και επανέλαβε πως ο Παπούλιας είναι ο πιο παράνομος Έλληνας...

Related

showbiz 2545761476126597089

Follow us


item