News-Piper

Αγγελική Λάμπρη: "Είμαι κατά του γάμου"

Με την κοιλίτσα της φουσκωμένη πόζαρε για πρώτη φορά η Αγγελική Λάμπρη, η θρυλική Αγγέλα από το «Παρά Πέντε»! Η ηθοποιός μίλησε για την εγκυ...

Με την κοιλίτσα της φουσκωμένη πόζαρε για πρώτη φορά η Αγγελική Λάμπρη, η θρυλική Αγγέλα από το «Παρά Πέντε»! Η ηθοποιός μίλησε για την εγκυμοσύνη και τον σύντροφό της, με τον οποίο γνωρίστηκαν στα γυρίσματα της σειράς.


H Αγγελική περιμένει το πρώτο της παιδί, καρπό του έρωτά της με τον σκηνοθέτη Αντώνη Αγγελόπουλο, με τον οποίο είναι ζευγάρι εδώ και 7 χρόνια.

«Με έπιασε πανικός! Παρόλο που ήταν κάτι που το θέλαμε και εγώ και ο Αντώνης πάρα πολύ, δεν το πίστευα. Ίσως να έφταιγε και το γεγονός ότι όλο τον χειμώνα ήμουν με μια βαλίτσα στο χέρι, λόγω της περιοδείας που κάναμε με την παράσταση “Είδα τον Χάρη με τα μάτια μου”, οπότε ήταν κάτι που και να ήθελα, δεν θα μπορούσα να προγραμματίσω. Με θυμάμαι, δηλαδή, να πηγαινοέρχομαι με το τεστ εγκυμοσύνης στο χέρι και να μην ξέρω τι να κάνω. Πήρα τηλέφωνο αμέσως τον Αντώνη και του λέω: “Έλα σπίτι αμέσως!”. Είδε και έπαθε για να με ηρεμήσει…», εξιστορεί η ηθοποιός για το πώς αντέδρασε όταν έμαθε τα ευχάριστα.

Διανύοντας τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης, η Αγγελική αποκαλύπτει ότι έχει πάρει μόλις τρία κιλά, ενώ συνεχίζει να τρώει όπως έτρωγε. Οι πρώτοι μήνες, πάντως, δεν ήταν εύκολοι, καθώς δεν έλειψαν οι ναυτίες και οι εμετοί.

Όσο για το φύλο του μωρού;
«Είναι κοριτσάκι! Και εδώ για άλλη μια φορά γελάστηκα, γιατί ήμουν τόσο σίγουρη ότι θα κάνω αγόρι που είχα πείσει και τους γύρω μου. Δεν είναι ότι το ήθελα, αλλά το ένστικτο μου μου έλεγε ότι είναι αγόρι», λέει η ίδια, προσθέτοντας πως όταν έμαθε το φύλο… έμεινε με το στόμα ανοικτό επειδή το ένστικτο της μάνας έπεσε έξω!

Related

showbiz 6816206879440986055

Follow us


item