News-Piper

Ελένη Φουρέιρα: «Δεν έχω ζήσει αυτό που λέμε μεγάλο έρωτα»

​Άκρως σέξι και αισθησιακή με κοντό μαύρο μαλλί φωτογραφήθηκε η Ελένη Φουρέιρα! Η τραγουδίστρια φοράει μαγιό με διάφανη φούστα, τυλίγεται ...

​Άκρως σέξι και αισθησιακή με κοντό μαύρο μαλλί φωτογραφήθηκε η Ελένη Φουρέιρα!

Η τραγουδίστρια φοράει μαγιό με διάφανη φούστα, τυλίγεται με μακρύ μεταλλικό ύφασμα και μοιάζει με γοργόνα, ενώ εντυπωσιακό είναι και το μπούστο που επέλεξε να φορέσει σε συνδυασμό με το καυτό σορτς!


Μετά από μία επιτυχημένη σεζόν, έχοντας στο βιογραφικό της μια συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά και τα τραγούδια της να έχουν γίνει χιτάκια, η τραγουδίστρια δηλώνει ότι πλέον βλέπει τα όνειρα της να γίνονται πραγματικότητα.

Χαρακτηριστικά, υποστηρίζει πως «ήδη ένα μεγάλο μου όνειρο το έχω κάνει πραγματικότητα: να γίνω τραγουδίστρια! Ο κόσμος ακούει και διασκεδάζει με τα τραγούδια μου, έρχεται στις συναυλίες μου και μου δείχνει την αγάπη του, όλα αυτά είναι η πραγματοποίηση των αρχικών μου στόχων».

Ακόμα, τονίζει πως «από την πρώτη στιγμή που ανέβηκα στη σκηνή ένοιωθα άνετα. Βέβαια από τότε, έχω κάνει βήματα και έχω βελτιωθεί αρκετά».

Είναι εργασιομανής η Φουρέιρα;; Η ίδια δηλώνει «σε υπέρτατο βαθμό».

Όσο για το αν ο έρωτας της έχει περάσει από το μυαλό, υποστηρίζει πως «δεν ξέρω. Ίσως είμαι μικρή ακόμα και προφανώς δεν έχω ζήσει αυτό το οποίο λένε “μεγάλο έρωτα”.

Ενώ υποστηρίζει πως τον έχει βάλει σε δεύτερη μοίρα αυτό το διάστημα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει βγει τελείως από το μυαλό της...








Πηγή: Περιοδικό «Hello»

Related

showbiz 2752222366815028211

Follow us


item