News-Piper

Κατερίνα Γερονικολού: «Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν έχω σχέση με τον συμπρωταγωνιστή μου»

Την ώρα που κανείς δεν ξέρει αν του χρόνου θα βγουν και πάλι στον αέρα οι «Βασιλιάδες», φουντώνουν οι φήμες ότι η Κατερίνα Γερονικολού, η Νε...

Την ώρα που κανείς δεν ξέρει αν του χρόνου θα βγουν και πάλι στον αέρα οι «Βασιλιάδες», φουντώνουν οι φήμες ότι η Κατερίνα Γερονικολού, η Νεφέλη της επιτυχημένης σειράς είναι μαζί και στην πραγματική της ζωή με τον… Λεωνίδα, τον Πάνο Βλάχο.

Η ίδια πάντως δηλώνει ότι δε θέλει να μιλάει καθόλου για την προσωπική της ζωή.


«Δεν μου αρέσει να μιλάω για την προσωπική μου ζωή και είμαι της άποψης ότι όταν έχει κανείς την ηλικία που έχω και είναι σε μια σχέση που δεν πάει για γάμο, δεν έχει λόγο να μιλάει γι’ αυτήν. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεται κανείς για το αν έχω σχέση ή όχι με τον συμπρωταγωνιστή μου», είπε.

Τόνισε μάλιστα ότι δεν την ενδιαφέρει καθόλου να πουλήσει την προσωπική της ζωή για να είναι στην επικαιρότητα.

«Δεν με ενδιαφέρει να κερδίσω δημοσιότητα, πουλώντας την προσωπική μου ζωή, ούτε με αφορά όλο το παιχνίδι με τα gossip θέματα. Θέλω να υπάρχω στο χώρο μέσα από τη δουλειά μου και μόνο από αυτήν. Το με ποιον είμαι δεν αφορά κανένα και δεν αφορά κι εμένα να αναφέρομαι σ’ αυτό», είπε.

Η νεαρή ηθοποιός δεν έκρυψε επίσης και την πικρία της για το γεγονός ότι παραμένει απλήρωτη από τους «Βασιλιάδες».

«Έχω περάσει από όλα τα στάδια. Η πικρία όμως είναι πια που θέριεψε. Δεν συμφώνησα για δωρεά υπηρεσιών, υπέγραψα ένα συμβόλαιο και πέρα από αυτό έδωσα τα χέρια – έδωσα και μου έδωσαν λόγο. Κι όμως τίποτα δεν τηρήθηκε – ούτε το συμβόλαιο, ούτε ο λόγος. Δεν ζητάμε κάτι εξωπραγματικό, δεν έχουμε παράλογες απαιτήσεις. Ζητάμε να πάρουμε τα χρήματα για τα οποία δουλέψαμε επίμονα και επίπονα τόσο καιρό. Ούτε απειλούμε, ούτε βέρο βάζουμε. Το μόνο που λέμε με μια φωνή όλοι μας είναι ότι πρέπει να πληρωθούμε για να μπούμε για τα γυρίσματα της δεύτερης χρονιάς…», είπε.

Μάλιστα στο ενδεχόμενο η παραγωγή να αντικαταστήσει όλους τους ηθοποιούς αν αρνηθούν να επιστρέψουν στα γυρίσματα, εκείνη απαντά:

«Σου είπα ότι δεν απειλούμε, αλλά δε δεχόμαστε και απειλές. Θα μπορέσουν να μας αντικαταστήσουν όλους; Γιατί η κοινή γραμμή που έχουμε είναι να μην μπει κανείς για γύρισμα, αν δεν ξεκινήσουν να μας δίνουν τα οφειλόμενα».

Related

showbiz 1827102512839440470

Follow us


item