News-Piper

Δούκισσα Νομικού:"Έχω βγει στο μπαλκόνι και φώναξα ότι είμαι ερωτευμένη"

Το 2011 της έφερε έναν έρωτα, της πήρε ευκαιρίες, την κράτησε μακριά από την τηλεόραση, την έβαλε (ξανά) στα gossip εξώφυλλα. Αλλά το 2012 ...

Το 2011 της έφερε έναν έρωτα, της πήρε ευκαιρίες, την κράτησε μακριά από την τηλεόραση, την έβαλε (ξανά) στα gossip εξώφυλλα. Αλλά το 2012 αρχίζει με ένα «Laugh Attack» – και όταν η Δούκισσα γελάει, η οθόνη λάμπει.
H παρουσιάστρια μίλησε στο περιοδικό "Down Town" και μίλησε για την μεταγραφή της στον ΑΝΤ1, ενώ μίλησε και για πιο προσωπικά της θέματα...
Όταν ρωτήθηκε αν αισθάνθηκε ποτέ την ανάγκη να βγει στο μπαλκόνι και να φωνάξει «είμαι ερωτευμένη» εκείνη απάντησε:

Ναι, αμέ, αρκετές φορές. Ποιος ερωτευμένος δεν το έχει νιώσει αυτό; Και να σου πω και κάτι; Το έχω κάνει!  Αισθάνθηκες ποτέ την ανάγκη να βγεις στο μπαλκόνι και να φωνάξεις «είμαι ερωτευμένη»;
Ναι, αμέ, αρκετές φορές. Ποιος ερωτευμένος δεν το έχει νιώσει αυτό; Και να σου πω και κάτι; Το έχω κάνει! Έχω βγει στην κυριολεξία στο μπαλκόνι και το έχω φωνάξει. .

Follow us


item