Η τουριστική εκπομπή ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ στην περιοχή του Άθω και του Αριστοτέλη!
Θέματα που χαρακτηρίζονται από ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα κατέγραψε ο τηλεοπτικός φακός της τουριστικής εκπομπής ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ, ο...
http://news-piper.blogspot.com/2011/09/blog-post_6603.html
Θέματα που χαρακτηρίζονται από ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα κατέγραψε ο τηλεοπτικός φακός της τουριστικής εκπομπής ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ, οι εκπρόσωποι της οποίας επισκέφθηκαν την περιοχή του Άθω και του Αριστοτέλη από τις 19 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου.
Πέντε (5) θεματικές ενότητες «έκλεψαν την παράσταση» και θα προβληθούν τις επόμενες ημέρες από τη ΝΕΤ :
1. Ο τρύγος και η προετοιμασία κρασιού στα κτήματα της Αρναίας και της Μαραθούσας, καθώς και οι «τουριστικές» δυνατότητες, που η διεξαγωγή τους παρέχει στον «οινολογικό επισκέπτη».
2. Το φθινοπωρινό πρόσωπο ενός νησιού, δηλ. της Αμμουλιανής, όπως διαμορφώνεται όταν οι «καλοκαιρινοί επισκέπτες» το αφήνουν, ώστε να αποτελεί πλέον ιδανικό «ησυχαστήριο» για τους «φθινοπωρινούς επισκέπτες», που επιθυμούν χαλάρωση, ηρεμία, καλό φαγητό και παραδοσιακές συνήθειες.
3. Η ιστορική διαδρομή της περιοχής από την εποχή του Φίλιππου, του Αριστοτέλη, του Μέγα Αλέξανδρου, τα χρόνια της οθωμανικής κατάκτησης μέχρι και σήμερα, μέσα από μία διηγηματική και εικονική ανασκόπηση.
4. Η ορεινή Αρναία και το τουριστικό της προϊόν, όπως προσφέρεται σήμερα στο «φθινοπωρινό περιηγητή» (παραδοσιακός οικισμός, λαογραφικά μουσεία, μακεδονίτικη αρχιτεκτονική, γαστρονομία ορεινών περιοχών, βιολογικά προϊόντα, περιπατητικές διαδρομές).
5. Ο Αριστοτελικός Περίπατος με τίτλο «Βοτανολογώντας το Βουνό του Αριστοτέλη», ο οποίος πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα Βιολογίας του Α.Π.Θ., μέσα από τον οποίο αναδείχθηκε όχι μόνο η ιστορία της περιοχής αλλά και η περιβαλλοντική σχέση της με το σήμερα και το αύριο.
«Είναι πραγματικά αξιοσημείωτη η θεματική ποικιλία της τουριστικής ταυτότητας του προορισμού, κάτι το οποίο αναδεικνύουμε χωρίς εσωστρέφειες και ανασφάλειες»,αναφέρει ανακοίνωση του Οργανισμού, συνεχίζοντας : «Ο επόμενος χειμώνας αναμένεται να είναι οικονομικά δύσκολος με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον εναλλακτικό τουρισμό, που στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά στην ελληνική αγορά. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η προσπάθεια προβολής πρέπει να σταματήσει. Αντίθετα πρέπει να ενταθεί, δεδομένου ότι η συχνότητα και η επανάληψη είναι αυτά που βοηθούν στο να εντυπωθεί και να ταυτισθεί η περιοχή μας με έναν ιδανικό ελληνικό προορισμό, που προσφέρει πολλές και διαφορετικές μορφές τουρισμού (άρα μπορεί να προσελκύσει πολλές και διαφορετικές ομάδες κοινού)».
πηγή:halkidikifocus