News-Piper

Amy Winehouse- Eίχε δηλώσει:"Aν πέθαινα αύριο, θα ήμουν ένα ευτυχισμένο κορίτσι. "

Σε συνέντευξή   τον περασμένο Οκτώβριο στο   περιοδικό   Bazaar   Harper,η  Amy   ρωτήθηκε   αν ήταν   ευτυχισμένη . Εκείνη   απάντησε :   ...

Σε συνέντευξή  τον περασμένο Οκτώβριο στο  περιοδικό Bazaar Harper,η Amy ρωτήθηκε αν ήταν ευτυχισμένη.
Εκείνη απάντησε: «Δεν ξέρω τι εννοείτε. Έχω ένα πολύ καλό σύντροφο... Είναι πολύ καλό μαζί μου. "
Την ρώτησαν επίσης  αν είχε ανεκπλήρωτες φιλοδοξίες, και η Winehouse είχε απαντήσει : "Όχι! Αν πέθαινα αύριο, θα ήμουν ένα ευτυχισμένο  κορίτσι. "
Όπως φαινόταν ο σύντροφος της, Reg  Traviss, την είχε  βοηθήσει  να κάνει στροφή γύρω από τη ζωή της. Ο  πατέρας της, Mitch,έγκρινε τον νέο της σύντροφο που ήταν καλή επιρροή για την κόρη του.... 


Σε μια συνέντευξη στο STV  ο Mitch είχε πει: «Είμαι ευτυχής που έχει έναν καινούριο φίλο.Είμαι ευτυχής που προχωράει στην ζωή της ης πήρε ένα νέοφίλο. Είμαι ευτυχής που αυτή κινείται με τη ζωή της.»" Χαρακτηριστικά είναι πως ο Traviss ήταν πολύ καλός , ένας φυσιολογικός μάγκας.  Το ζευγάρι όμως είχε προβλήματα καθώς η Amy δυσκολευόταν να νικήσει τους δαίμονες της και τον τον Ιανουάριο χώρισαν, αλλά σύντομα τα ξαναβρήκαν.... 
Τον Μάρτιο, ο Traviss είπε: «Έχουμε ήδη μαζί σχεδόν ένα χρόνο τώρα και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Η Amy τα πάει ι καλά,  είναι μια χαρά. Είναι υγιής και ευτυχισμένη»

Δυστυχώς πριν ένα μήνα σχεδόν οι δυο τους χώρισαν και πάλι καθώς ο Reg προσπαθούσε με κάποιο τρόπο να την "ξυπνήσει" και να καταλάβει πως πρέπει να καταπολεμήσει τους εθισμούς της....Αυτό λένε όσοι την γνώριζαν, την καταρράκωσε και την πλήγωσε πάρα πολύ...
Τα υπόλοιπα είναι πλέον ιστορία... Η Αmy ανήκει πια στο club27  .
Καλό ταξίδι!!Ξεκουράσου!!!Είσαι ελεύθερη!!!!

Follow us


item