News-Piper

Αϊβαζης vs Τσουρος:Μια νέα κόντρα αρχίζει

Σε μία ιδιαίτερα αποκαλυπτική συνέντευξη προχώρησε ο Γιάννης Αϊβάζης στο περιοδικό ΟΚ και για μία ακόμη φορά δεν μάσησε τα λόγια του.

Σε μία ιδιαίτερα αποκαλυπτική συνέντευξη προχώρησε ο Γιάννης Αϊβάζης στο περιοδικό ΟΚ και για μία ακόμη φορά δεν μάσησε τα λόγια του.

Αναλυτικά σήμερα στο Πρω1νό διάβασαν τις δηλώσεις του ηθοποιού, που ανάμεσα σε άλλα ρωτήθηκε για το αν στεναχωρήθηκε με όσα ακούστηκαν για τη σύζυγό του, Μαρία Κορινθίου.
«Να στεναχωρηθώ γιατί; Ποιος σχολίασε τη Μαρία; Ο Νίκος Χατζηνικολάου ή η Ελένη Μενεγάκη; Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να ασχοληθώ με πέντε τυχάρπαστους που το έχουν κάνει επάγγελμα να κιτρινίζουν. Να ασχοληθώ με τον Τσουρό; Δεν έχω τίποτα με το παιδί, αλλά περισσότερο θα με απασχολούσε να ασχοληθώ με κάποιον που η γνώμη του μετράει… Κανένας Τσουρός δεν θα αμφισβητήσει πόσο καλός πατέρας είμαι εγώ ή πόσο καλή μητέρα είναι η Μαρία», είπε ο ηθοποιός..
Οι αντιδράσεις δεν έλειψαν, με τον Κώστα Τσουρό να απαντά on air: «Εγώ δεν θα έλεγα ποτέ για κανέναν αν είναι καλός πατέρας ή καλή μάνα, αλλά εντάξει… κι εμένα θα με απασχολούσε περισσότερο η γνώμη κάποιου που μετράει. Δηλαδή, δεν με κρίνει και ο Αλέξης Μινωτής».

Related

PROINO 8630938803654734370

Follow us


item