News-Piper

Παντρεύεται η Δήμητρα Αλεξανδράκη

H  Δήμητρα Αλεξανδράκη έχει ντυθεί πολλές φορές νυφούλα για τις ανάγκες της δουλειάς της, αλλά αυτή τη φορά πρόκειται να φορέσει νυφικό για ...


H  Δήμητρα Αλεξανδράκη έχει ντυθεί πολλές φορές νυφούλα για τις ανάγκες της δουλειάς της, αλλά αυτή τη φορά πρόκειται να φορέσει νυφικό για τις ανάγκες του δικού της γάμου!!!

 




Το μοντέλο όπως ανακοίνωσε μέσω των social media, σκοπεύει να παντρευτεί με τον καλό της, που της έκανε πρόταση ανήμερα των γενεθλίων της:

"Ο άνδρας των ονείρων μου… ο καλύτερος φίλος μου… την ημέρα των 31 γενεθλίων μου, μου ζήτησε να τον παντρευτώ. Να μας ευλογήσει ο Θεός να δημιουργήσουμε την δική μας οικογένεια! Νιώθω τόσο ευλογημένη και ευτυχισμένη γιατί απλά είσαι εσύ μοναδικέ μου, αληθινά ένα σπάνιο, γνήσιο αρσενικό! #ddk 💍"

Related

wedding 4127674465835369627

Follow us


item