News-Piper

Χώρισαν Ειρήνη Κολιδά – Χρήστος Μποφίλιος

Μπορεί να έδειχναν ιδιαίτερα ερωτευμένοι, ωστόσο όπως φαίνεται όλα τα ωραία φτάνουν στο τέλος τους. Η Ειρήνη Κολιδά χώρισε με τον σύντρο...

Μπορεί να έδειχναν ιδιαίτερα ερωτευμένοι, ωστόσο όπως φαίνεται όλα τα ωραία φτάνουν στο τέλος τους. Η Ειρήνη Κολιδά χώρισε με τον σύντροφό της, Χρήστο Μποφίλιο μετά από αρκετούς μήνες σχέσεις.

Ο Γρηγόρης Μπάκας συνάντησε την πρώην παίκτρια του Survivor και τη ρώτησε σχετικά με την προσωπική της ζωή και όχι μόνο. Όταν λοιπόν ρωτήθηκε σχετικά με… δαχτυλίδι, εκείνη απάντησε: «Δαχτυλίδι έγινε μία φορά. νομίζω δεύτερη φορά το ίδιο λάθος δεν γίνεται».
Στη συνέχεια ο δημοσιογράφος τη ρώτησε αν χώρισε με την Ειρήνη να απαντά: «Δεν κάνω δηλώσεις αγάπη μου για το τι κάνω στη ζωή μου. Ούτε έχω χωρίσει ούτε είμαι με κανέναν. Είμαι εγώ και το παιδί μου, τι θες τώρα;».
Αποκάλυψε λοιπόν τον χωρισμό της, όμως εκτός αυτού αναφέρθηκε και στην εκπομπή που παρουσίασε στον ΣΚΑΪ το καλοκαίρι. «Ευελπιστούσαμε όλοι ότι θα συνεχιστεί. Για κάποιους ενδοκομματικούς λόγους στον ΣΚΑΪ δεν συνεχίστηκε. Θα χαρούμε όμως αν συνεχιστεί μελλοντικά», σημείωσε.

peoplegreece.com

Related

gossip 268264182092550448

Follow us


item