News-Piper

Παντελής Παντελίδης: Η αποκάλυψη της πρώην συντρόφου του για την ημέρα του τροχαίου

Μία συγκλονιστική αποκάλυψη κάνει η  Μαρία  Γεωργακάκη, η barwoman που   υπήρξε ζευγάρι με τον Παντελή Παντελίδη και, σύμφωνα με πληροφο...

Μία συγκλονιστική αποκάλυψη κάνει η Μαρία Γεωργακάκη, η barwoman που υπήρξε ζευγάρι με τον Παντελή Παντελίδη και, σύμφωνα με πληροφορίες, τον έκανε να γράψει κάποιες από τις επιτυχίες του, όπως το Δεν Ταιριάζετε Σου Λέω.

Ο αδικοχαμένος τραγουδιστής και η όμορφη Χανιώτισσα ήταν μαζί το 2012, ενώ διατηρούσαν φιλικές επαφές μετά τον χωρισμό τους. «Δεν νομίζω ότι στη πραγματικότητα χωρίσαμε ποτέ, απλοί τσακωμοί ήταν. Ίσως ο Παντελής να μην με κοίταζε ούτε εγώ εκείνος, αν γνωριζόμασταν όταν είχε γίνει ο Παντελίδης. Από τη στιγμή που ο Παντελής έγινε Παντελίδης μπορούσε να είχε όποια καλλονή ήθελε. Και εννοείται ότι υπήρξαν κοπέλες που του κέντρισαν το ενδιαφέρον. Εγώ δεν είμαι καλλονή. Απλό παιδί είμαι, μια όμορφη ίσως κοπέλα. Απλώς έτυχε να γνωρίσω τον Παντελή που κυκλοφορούσε με τις κάλτσες χύμα μέσα στο σπίτι και αυτό ήταν ο Παντελής», λέει, στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα και τον Παναγιώτη Σουρέλη.
Σε ερώτηση για το μοιραίο πρωινό της 18ης Φεβρουαρίου του 2016, οπότε και συνέβη το τροχαίο που στέρησε τη ζωή στον τραγουδιστή, η Μαρία αποκαλύπτει μία συνομιλία που είχαν, αλλά και ότι παραλίγο να βρίσκεται και εκείνη στο αμάξι! «Μέχρι τις 2 μιλάγαμε και κάναμε πλάκα για την επόμενη ημέρα (σ.σ. είχε πρεμιέρα σε νυχτερινό κέντρο της παραλιακής). Με πήρε τηλέφωνο και μου λέει “κατέβα να φάμε ψαράκι”. Ήταν με τον Γιάννη, το παιδί που ήταν στο καμαρίνι μαζί του. Του λέω “ποιο ψαράκι; Πήγαινε να ξεκουραστείς να κοιμηθείς!” Μου είχε πει ωστόσο ότι θα μείνει στο μαγαζί γιατί στις 10 το πρωί είχε πρόβα. Τελικά μου είπε ότι θα πάει για ποτό. Τον τρόλαρα κι εγώ: “κουρασμένος είσαι, τα ποτά σου έλειπαν” και το κλείσαμε», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Related

showbiz 1449111285768580514

Follow us


item