News-Piper

Η δήλωση της Τζώρτζιας Παναγή μετά την αποχώρηση της από το «Ξαναδέστε τους»

Το τελευταίο διάστημα η εκπομπή «Ξαναδέστε τους» σημείωνε μονοψήφια νούμερα στους πίνακες τηλεθέασης. Το γεγονός αυτό ανάγκασε τους ιθύν...

Το τελευταίο διάστημα η εκπομπή «Ξαναδέστε τους» σημείωνε μονοψήφια νούμερα στους πίνακες τηλεθέασης. Το γεγονός αυτό ανάγκασε τους ιθύνοντες του σταθμού, αλλά και τους υπεύθυνους της εκπομπής να προχωρήσουν σε κάποιες αλλαγές.

Έτσι, από Δευτέρα θα δούμε μια διαφορετική ομάδα μπροστά από τις κάμερες. Η Τζώρτζια Παναγή αποχωρεί από την εκπομπή, ενώ συνεχίζουν ο Νίκος Μουτσινάς, η Μαρία Ηλιάκη, η Μαίρη Συνατσάκη και ο Γιώργος Δάσκαλος που θα πάρει την θέση της κύπριας παρουσιάστριας.
Η είδηση της αποχώρησης της Τζώρτζιας, «έσκασε» χθες και αμέσως τα σενάρια για το τηλεοπτικό μέλλον της στην Ελλάδα, πήραν φωτιά. Το peoplegreece επικοινώνησε με την παρουσιάστρια, η οποία μας αποκάλυψε για το τέλος της συνεργασίας της με την εκπομπή: «Η αποχώρηση μου από την εκπομπή, μου ανακοινώθηκε σε πολύ θερμό κλίμα, οι σχέσεις μου με το κανάλι είναι εξαιρετικές. Η λήξη μιας συνεργασίας δεν είναι αναγκαίο να επιφέρει ρήξη στις σχέσεις των δύο πλευρών».
Ρωτώντας την για τα επόμενα της βήματα, ή αν ο σταθμός θα την αξιοποιήσει κάπου αλλού, μας τόνισε: «Αυτή την στιγμή είμαι Κύπρο, όμως θα επιστρέψω στην Αθήνα για κάποιες εκκρεμότητες που έχω. Από την άλλη μου έχουν γίνει κάποιες επαγγελματικές προτάσεις και από Ελλάδα και από Κύπρο. Μέχρι στιγμής δεν είναι σίγουρο το πώς θα αξιοποιηθώ στον σταθμό».

Related

media 879926370464490754

Follow us


item