News-Piper

Ο Γιώργος Λιάγκας στην πρεμιέρα του "Πρωινού"

Μετά από έξι συναπτά έτη με τη  Φαίη Σκορδά  στο  Πρω1νό , ο  Γιώργος Λιάγκας  φέτος δεν θα βρίσκεται στην εκπομπή. Όπως ήταν φυσικό, ο ...

Μετά από έξι συναπτά έτη με τη Φαίη Σκορδά στο Πρω1νό, ο Γιώργος Λιάγκας φέτος δεν θα βρίσκεται στην εκπομπή. Όπως ήταν φυσικό, ο αγαπημένος δημοσιογράφος και παρουσιαστής, έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή του ΑΝΤ1 και τη Σάσα Σταμάτη.

Αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία στην Φαίη και όλη την ομάδα της εκπομπής, εξέφρασε την βεβαιότητά του πως το Πρω1νό θα βρεθεί και πάλι στην κορυφή! Τι είχε να δηλώσει όμως σχετικά με την εκπομπή του ΑΝΤ1;
«Για εμένα αυτός ο κύκλος έπρεπε να έχει κλείσει. Δεν είναι θέμα ότι κουράστηκα. Θα ήταν και αγένεια. Δεν σε κουράζει η αγάπη του κόσμου. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να ανανεωνόμαστε. Είμαι πολλά χρόνια στην τηλεόραση –κοντά στα 20 χρόνια- και έχω κάνει πολλές φορές αλλαγές στην καριέρα μου… Φέτος είναι μία μεταβατική χρονιά, για να δω ποιο θα είναι το επόμενο στάδιο. Θα κάνω το Lucky Room και το Rising Star. Ανανεωνόμαστε εμείς και ανανεώνουμε και την εικόνα μας στον κόσμο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εν συνεχεία επεκτάθηκε μιλώντας για την εκπομπή και κατά πόσο θα λείψει ο ίδιος. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Μία χαρά θα είναι το Πρω1νό χωρίς το Γιώργο. Το Πρω1νόείναι μία εκπομπή για γυναίκες. Εγώ αυτό που προσέφερα κυρίως ήταν στο πρώτο κομμάτι, που σχολίαζα την επικαιρότητα και το lifestyle. Το ότι δεν θα λέω την άποψή μου στο Πρω1νό και θα τη λέω κάπου αλλού, δεν σημαίνει ότι θα λείπει αυτό από τον κόσμο. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι πλήρως γυναικείο, το οποίο κάνει εξαιρετικά η Φαίη… Δεν νομίζω πως θα υπάρξει κάποιο έλλειμμα στην εκπομπή».
Ο παρουσιαστής κάνοντας τον απολογισμό του ανέφερε: «Ήταν έξι χρόνια πρώτο το Πρωινό. Θεωρώ ότι πρέπει να πεις μόνος σου ότι “τώρα κάνω ένα βήμα πίσω”. Είναι αρκετοί αυτοί που εκνευρίζονται από την άποψή μου. Δεν πρέπει να τους ξεκουράζουμε κι αυτούς; Επειδή μεγεθυνόταν όλη αυτή η ιστορία θεώρησα ότι πρέπει εγώ να πάω ένα βήμα πίσω.. Καλύτερα να σε συζητάνε, παρά να σε βαριούνται».
Μετά την προβολή του συγκεκριμένου βίντεο, η ομάδα της εκπομπής και η Φαίη Σκορδά σχολίασε όσα ειπώθηκαν από τον σύζυγό της.
«Δεν το έλεγε για να το πει. Πραγματικά όταν ξεκινήσαμε την πρώτη χρονιά στο Mega, το είχαμε σκεφτεί και δύο και τρεις και τέσσερις και πέντε φορές μέχρι να πούμε τελικά το “ναι”. Από τη στιγμή όμως που είπαμε το ναι, μπήκαμε σε αυτό 100%. Καλώς ή κακώς είχαμε κοινό τρόπο σκέψης στη δουλειά. Από εκεί και πέρα όμως ο Γιώργος έκανε χιλιάδες πράγματα. Αυτοί που μπορούν και είναι πολυεργαλεία και μπορούν να υποστηρίξουν και άλλα concept, μπορούν και να αλλάζουν» ανέφερε η παρουσιάστρια και εν συνεχεία συμπλήρωσε:«Δεν είχε βαρεθεί.. ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό. Θα μπορούσε να κάνει ακόμη και γυναικεία θέματα».
Μάλιστα φρόντισε να συμπληρώσει για την γενικότερη παρουσία του Γιώργου Λιάγκα τηλεοπτικά:«Εγώ αγαπώ πολύ το Πρωινό. Δεν θα έφευγα, γιατί είναι κάτι που ταιριάζει περισσότερο σε εμένα. Και να μην ήμουν εδώ θα ήμουν κάπου αλλού. Πάντα, από την πρώτη μέρα που ξεκίνησα, ήμουν ειλικρινής κα αυτό θα ήθελα να κάνω. Θα κάνει το Lucky Room και το Rising Star, που είναι το μεγαλύτερο μουσικό project. Ο Γιώργος δεν είναι ότι φεύγει από το Πρωινό και δεν θα κάνει τίποτα, ίσα ίσα λοιπόν η τηλεοπτική του παρουσία θα είναι ακόμη πιο έντονη».
Πώς της ανακοίνωσε όμως την απόφασή του, τη ρώτησε ο Κώστας Τσουρός. «Δεν μου το ανακοίνωσε… ήταν μία πρόταση κοινή. Το συζητούσαμε και τα προηγούμενα χρόνια. Δεν ήταν κάτι ξαφνικό, ξέραμε ότι θα συμβεί. Το λέγαμε κάθε φορά, όμως δεν μας πίστευαν», είπε η Φαίη Σκορδά γελώντας και ευχήθηκε καλή επιτυχία στον σύζυγό της, για τα νέα επαγγελματικά του σχέδια.

Related

skorda 3567116022369310205

Follow us


item