News-Piper

Χώρισε ξαφνικά Έλληνας ηθοποιός: «Η γυναίκα έφυγε από το σπίτι, πήρε και το παιδί»

Το ότι η γυναίκα του τον εγκατέλειψε πριν από επτά μήνες, παίρνοντας μαζί της και το παιδί τους, αποκάλυψε Έλληνας ηθοποιός!

Το ότι η γυναίκα του τον εγκατέλειψε πριν από επτά μήνες, παίρνοντας μαζί της και το παιδί τους, αποκάλυψε Έλληνας ηθοποιός!

«Έχω κάτι ισχυρές ενδείξεις, ως ισχυρότατες, ότι κάτι δεν πάει καλά. Η γυναίκα μου πριν από 7 μήνες, έφυγε από το σπίτι, πήρε και το παιδί, μένει σε άλλο σπίτι, σε άλλη πολυκατοικία, σε άλλη περιοχή, σε άλλο Δήμο. Κατά τη γνώμη σου πρέπει να ανησυχώ; Μήπως χωρίσαμε;», λέει, στο περιοδικό «Λοιπόν», ο Οδυσσέας Σταμούλης.

Ο ηθοποιός, που έγινε ευρύτερα γνωστός από το ρόλο του Πέτρου, του «κολλητού» του Κωνσταντίνου Μαρκορά στη σειρά «Δύο Ξένοι», παραδέχεται ότι δεν ήθελε να χωρίσει, ενώ, σε ερώτηση αν έχουν ξεκινήσει οιδιαδικασίες για το διαζύγιο, απαντά ότι όλα γίνονται σύμφωνα με την ισχύουσα πρακτική.
«Έχω μια ελευθερία που δεν την ήθελα, αυτή είναι η ζωή μου. Δεν ήθελα να χωρίσω. Ήταν μια φάση της ζωής μου που ήθελα να έχω οικογένεια. Όταν μετά από 13 χρόνια σχέσης μένεις μόνος σου, αλλάζει η κατάσταση της ζωής», αναφέρει ο Οδυσσέας και καταλήγει: «στη φάση που είμαστε τώρα, δεν μου αρέσει αυτή η κατάσταση. Είχα γυναίκα, που ήθελα να έχω, ήθελα να έχω οικογένεια, το έκανα κι εγώ κι εκείνη συνειδητά, δεν έγινε έτσι. Ήταν επιλογή και ήλπιζα ότι θα πήγαινε πιο πέρα!».

Related

showbiz 8124560476995510875

Follow us


item