News-Piper

Ο Αλέξανδρος Βέλιος συγκλονίζει: Στην τελική ευθεία για την ευθανασία

Λίγες εβδομάδες πριν, ο  Αλέξανδρος Βέλιος  είχε συγκλονίσει το Πανελλήνιο με την αποκάλυψη ότι έχει ετοιμάσει τα χαρτιά του για να του ...

Λίγες εβδομάδες πριν, ο Αλέξανδρος Βέλιος είχε συγκλονίσει το Πανελλήνιο με την αποκάλυψη ότι έχει ετοιμάσει τα χαρτιά του για να του κάνουν ευθανασία.

Ο δημοσιογράφος δίνει μάχη με τον καρκίνο και επέλεξε την «υποβοηθούμενη αυτοκτονία» σε ίδρυμα στη Ζυρίχη της Ελβετίας για να φύγει από τη ζωή.
Σήμερα, στην Κωνσταντίνα Γαρνέλη και την εφημερίδα Espresso δίνει μια συνέντευξη από καρδιάς και μιλά για την ευθανασία, το πώς αντιμετωπίζει η οικογένειά του την επιλογή του αλλά και την καθημερινότητά του.
Πώς είναι η υγεία του αυτό το διάστημα; «Όχι καλή. Κόπωση. Δραστηριότητα με το σταγονόμετρο. Αλλά ακόμη γράφω, διαβάζω, λειτουργώ» παραδέχεται, ενώ ξεκαθαρίζει αν έχει δεύτερες σκέψεις σχετικά με την ευθανασία: «Ήμουν εξαρχής σαφής: Θα κάνω ότι απαιτείται για να έχω έναν γαλήνιο, ανώδυνο και αξιοπρεπή θάνατο. Σε αυτό εμμένω».
Πώς, όμως, αντιμετωπίζει η οικογένειά του το γεγονός; Ο Αλέξανδρος Βέλιος εξομολογείται: «Φοβάμαι ότι οι δικοί μου άνθρωποι πονούν περισσότερο από μένα για το επερχόμενο, τουλάχιστον όμως αισθάνονται υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν την ίδια, σχεδόν, ψυχραιμία με μένα» και συμπληρώνει ότι ο ίδιος έχει αποδεχτεί απολύτως τον θάνατο γιατί δεν είχε και άλλη επιλογή: «Οι κλαυθμοί δεν με χαρακτηρίζουν».
Τέλος, αποκαλύπτει πώς είναι η καθημερινότητά του: «Έζησα σε πυρετώδη δραστηριότητα τις 2-3 εβδομάδες πριν από την παρουσίαση του βιβλίου μου. Τώρα προσπαθώ να ανταποκρίνομαι στις βασικότερες υποχρεώσεις μου, αλλά σε συντομογραφία. Οι μπαταρίες μου αδειάζουν. Με βάση τις προβλέψεις των γιατρών και την παθολογική κόπωση που έχει αρχίσει να με καταλαμβάνει, οι 100 μέρες λειτουργικής ζωής μοιάζουν αυτή τη στιγμή με όνειρο απατηλό».

Related

showbiz 5435772311083369456

Follow us


item