News-Piper

Τα πρώτα συγκινητικά λόγια του Γιάννη Βαρδή για τη νεογέννητη κόρη του

Τις πρώτες του δηλώσεις αφού έγινε πατέρας για πρώτη φορά έκανε ο Γιάννης Βαρδής κατά την έξοδό του από το μαιευτήριο μαζί με την Νατάσα...

Τις πρώτες του δηλώσεις αφού έγινε πατέρας για πρώτη φορά έκανε ο Γιάννης Βαρδής κατά την έξοδό του από το μαιευτήριο μαζί με την Νατάσα Σκαφιδά.

Η σύζυγος τους τραγουδιστή γέννησε την κόρη τους, η οποία θα πάρει το όνομα Κατερίνα, στις 13 Μαΐου και από τότε το ζευγάρι πλέει σε πελάγη ευτυχίας.

Μιλώντας στις κάμερες, ο Γιάννης Βαρδής αποκάλυψε ότι μπήκε στην αίθουσα τοκετού ενώ εξομολογήθηκε και τα συναισθήματά του. «Είναι πρωτόγνωρα τα συναισθήματα. Είναι κάτι πολύ φρέσκο για εμένα. Μετά από πολύ μεγάλο χαμό έρχεται ένα πολύ ευχάριστο γεγονός και μέσα μου είμαι λίγο μπερδεμένος. Προσπαθώ λίγο να τα ζυγίσω και να τα ισορροπήσω. Αλλά είναι ένα θείο δώρο και προσπαθούμε να είμαστε συνέχεια κοντά του.  Και για τους δυο μας είναι κάτι πολύ νέο και προσπαθούμε να το διαχειριστούμε. Είναι το πιο ευχάριστο πράγμα που μου έχει συμβεί ποτέ στη ζωή μου»
Όσο για το... σε ποιον μοιάζει η μικρή; Όπως αποκάλυψε η Νατάσα Σκαφιδά «είναι ίδια ο Γιάννης».

Related

showbiz 6797751634355072469

Follow us


item