News-Piper

Όσα αποκάλυψε η Ναταλία Γερμανού για την χυλόπιτα υπό το φως των κεριών

​Το παρασκήνιο πίσω από το χωρισμό της περιέγραψε η Ναταλία Γερμανού, αποκαλύπτοντας πως ο σύντροφός της έβαλε τέλος στη σχέση τους…

​Το παρασκήνιο πίσω από το χωρισμό της περιέγραψε η Ναταλία Γερμανού, αποκαλύπτοντας πως ο σύντροφός της έβαλε τέλος στη σχέση τους…
υπό το φως των κεριών κι ενώ εκείνη υπέθεσε πως θα της έκανε πρόταση γάμου!
«Υπήρξαν τρεις άντρες στη ζωή μου που ο χωρισμός μου μαζί τους με πλήγωσε πάρα πολύ. Τους δύο δεν τους ξέρετε, ο τρίτος ήταν ο Θάνος Καλλίρης. Ήμασταν μαζί πέντε χρόνια. Εγώ ήμουν φουλ ερωτευμένη κι αυτός βαρέθηκε. Μου λέει "θέλω να μιλήσουμε" κι εγώ φαντάστηκα ότι θα μου κάνει πρόταση γάμου, είχα ετοιμάσει και το χέρι», είπε, στην εκπομπή «Όλα», η παρουσιάστρια.
Η Ναταλία έφτιαξε ρομαντική ατμόσφαιρα ανάβοντας κεράκια, ωστόσο, εκεί ήρθε η ανατροπή: «έφαγα τη χυλόπιτα με τα κεράκια! Μου είπε "αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να σου είμαι πια πιστός, μου έχει φύγει ο έρωτας και προκειμένου να σε απατάω προτιμώ να χωρίσουμε"».
«Μαρμάρωσα! Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ, δεν έκλαψα μπροστά του, αλλά το εκτίμησα πάρα πολύ γιατί θα μπορούσε να με κερατώνει και να έχει σχέση μαζί μου. Πολύ μάγκας! Μπράβο Θάνο!», κατέληξε η ίδια, για το τέλος της σχέσης της με τον τραγουδιστή μετά από περίπου έξι χρόνια.
Η παρουσιάστρια μίλησε για το  συγκεκριμένο θέμα και σήμερα μέσα από την εκπομπή της και έδωσε όλες τις σπαρταριστές λεπτομέρειες...

Related

showbiz 2596024402335857202

Follow us


item