News-Piper

Τα δάκρυα του Μουτσινά για τη μητέρα του: «Κλείνω ένα χρόνο που κλαίω»

Ο Νίκος Μουτσινάς μιλώντας στον Θέμη Γεωργαντά είπε ότι κλαίει εδώ και ένα χρόνο.

Ο Νίκος Μουτσινάς μιλώντας στον Θέμη Γεωργαντά είπε ότι κλαίει εδώ και ένα χρόνο.
«Κλαίω εδώ κι ένα χρόνο για την μητέρα μου. Είμαι σαν έγκυος, κλαίω γενικά. Ελπίζω να φτιάξει, δεν μπορώ να το αντέξω ή να γεννήσω ένα παιδί. Εδώ κι ένα χρόνο τα μάτια είναι πιο ανοιχτά πράσινα από το κλάμα» τόνισε ο παρουσιαστής.
Παράλληλα μίλησε και για όλο αυτό το θέμα που έγινε όταν δήλωσε στο ΦΜ Live ότι δεν θα ήθελε να συνεχίσει με το  πρωινό του Σαββατοκύριακου...
«Επειδή έχω μιλήσει με τον κύριο Καλημέρη, αυτό που είπα και το είπα και στον Φώτη και την Μαρία, σου το ορκίζομαι, δεν φαντάστηκα ότι θα γίνει τρικυμία. Ήταν πολύ ωραία (στο Πρωινό ΣουΚου) πέρασα καλά, εννοώ με τους ανθρώπους πέρασα πολύ καλά, αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό το concept το σπαστό είναι στο στυλ μου. Εμένα αυτό που είναι το φόρτε μου, είναι όταν πηγαίνω κάπου να δουλεύω όλη την ώρα. Θα’ θελα και του χρόνου να κάνω τηλεόραση αλλά δεν έχω κάτι στο μυαλό μου», είπε στον Θέμη Γεωργαντά.

Related

PROINO 2177615484149156989

Follow us


item