News-Piper

Τάκης Ζαχαράτος: Ξέσπασε σε κλάματα στο "Bravo Ρούλα"

Ο Τάκης Ζαχαράτος ήταν καλεσμένος της Ρούλας Κορομηλά στο «Ε» και όταν η συζήτηση μεταξύ τους έφτασε στον σχεδιαστή Μιχάλη Ασλάνη, ο γνω...

Ο Τάκης Ζαχαράτος ήταν καλεσμένος της Ρούλας Κορομηλά στο «Ε» και όταν η συζήτηση μεταξύ τους έφτασε στον σχεδιαστή Μιχάλη Ασλάνη, ο γνωστός καλλιτέχνης δεν άντεξε και έβαλε τα κλάματα.

«Τι είναι αυτό βρε αγαπημένε μου Τάκη  που δεν πρόλαβες να του πεις;» τον ρώτησε η παρουσιάστρια και εκείνος λύγισε, με το κοινό να ξεσπάει σε χειροκροτήματα.

«Μην μου το κάνεις αυτό… Εγώ νομίζω ότι πρόλαβα να του δείξω και να του πω πόσο πολύ τον αγαπώ. Το… αρκουδάκι μας το γλυκό, αυτό το σπάνιο πλάσμα. Χαίρομαι που είχα την τιμή και την τύχη να τον συναντήσω. Μας λείπει πάρα πολύ… Πολλά βράδια γελάμε και κλαίμε ταυτόχρονα. Είναι λίγο αδιανόητο το ότι δεν υπάρχει και είναι ένας άνθρωπος που μου άνοιξε πόρτες, εσύ... από τον Μιχάλη με έμαθες. Ξέρω ότι είναι πάρα πολύ καλά εκεί πάνω και χαίρεται πάρα πολύ τώρα που μας βλέπει. Δεν θέλει να κλαίω, αλλά Μιχάλη μου, σε... αγαπώ», είπε χαρακτηριστικά.

Related

media 7456559310638495722

Follow us


item