News-Piper

Μαρία Ηλιάκη: Έριξε χυλόπιτα στον Αντώνη Κανάκη!

​Ότι της έκαναν… προξενιό τον Αντώνη Κανάκη αλλά εκείνη δεν τον ήθελε, αποκάλυψε η Μαρία Ηλιάκη στον «The 2Night Show» που θα προβληθεί ...

​Ότι της έκαναν… προξενιό τον Αντώνη Κανάκη αλλά εκείνη δεν τον ήθελε, αποκάλυψε η Μαρία Ηλιάκη στον «The 2Night Show» που θα προβληθεί απόψε.

Σε ένα μικρό απόσπασμα από την εκπομπή που έπαιξε το «Πρωινό», αποκαλύφθηκε πως ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ως άλλη… «Βασιλειάδου», είχε προτείνει στην Μαρία Ηλιάκη να τα φτιάξει με τον Αντώνη Κανάκη.
HLIAKH ARNI.jpg
Απευθυνόμενη στον παρουσιαστή, η Μαρία Ηλιάκη είπε:
«Που ήθελες να μου προξενέψεις τον Κανάκη… Σε ένα καφέ που σε είχα συναντήσει! Μου λες “ωραίος ο Κανάκης, θες να τα φτιάξετε;” Και σου λέω “δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ ο Κανάκης!”.Αλλά σταμάτα τώρα είμαι δεσμευμένη!»
Στη συνέχεια, η παρουσιάστρια ξεκαθάρισε τα πράγματα στο «Πρωινό», λέγοντας:
«Είχαμε πιάσει κουβέντα (με τον Γρηγόρη), συζητάγαμε για σχέσεις και ήμουν κι εγώ μόνη μου. Μα δεν με θέλει ο άνθρωπος καλέ(ο Κανάκης)! Σας το ορκίζομαι. Αν έχετε δει το παρελθόν του Κανάκη, δεν είμαι το στυλ του. Είναι άλλο!»

Related

PROINO 8031006010313321967

Follow us


item