News-Piper

Διονύσης Αλέρτας:" E όχι και Zastava η Ferrari μου!!!!!"

Στην κάμερα της εκπομπής « Στα καλά καθούμενα » μίλησε ο  Διονύσης Αλέρτας , ο οποίος κλήθηκε να απαντήσει και σε ερωτήσεις για την  σεξο...

Στην κάμερα της εκπομπής «Στα καλά καθούμενα» μίλησε ο Διονύσης Αλέρτας, ο οποίος κλήθηκε να απαντήσει και σε ερωτήσεις για την σεξουαλική του ζωή


Οι γυναίκες πώς σου αρέσουν;

Γενικά, το ωραίο, είναι ωραίο. Δεν έχω ξανθιά, μελαχρινή, ψηλή ή κοντή. Άμα η γυναίκα είναι ωραία, τελείωσε. Άμα είναι τούμπανο, τελείωσε. Δεν έχω προτίμηση. 

Μπρος ή πίσω κίνηση;

Και τα δύο. Να έχεις πίσω και να μην έχεις μπροστά; Τετρακίνηση. 

Ποιο είναι το πιο περίεργο μέρος που έχεις έρθει σε ερωτική επαφή;

Εγώ είμαι πολύ παραδοσιακός, παίζω κρεβάτι μόνο. 

Στο κρεβάτι, ερωτικά βοηθήματα χρησιμοποιείς με την σύντροφό σου;

Κοίτα, όταν υπάρχει κάπου ο Αλέρτας, οτιδήποτε άλλο είναι περιττό. 


Πάντως όταν ο γνωστός Pastry chef ρωτήθηκε για την Ferrari του και αν τώρα με την κρίση έχει γίνει Zastava, έβαλε γέλια ξεκαθαρίζοντας πως δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο...

Related

showbiz 671730110841039641

Follow us


item