News-Piper

Νέα στοιχεία για το τροχαίο του Παντελή Παντελίδη: Δείτε τι αποκάλυψε ο τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας

Η  Ζήνα Κουτσελίνη  στην εκπομπή « Αλήθειες με την Ζήνα » φιλοξένησε τον τεχνικό σύμβουλο της οικογένειας Παντελίδη,  Αναστάσιο  Δέδε , ...

Η Ζήνα Κουτσελίνη στην εκπομπή «Αλήθειες με την Ζήνα» φιλοξένησε τον τεχνικό σύμβουλο της οικογένειας Παντελίδη, Αναστάσιο  Δέδε, για να δώσει κάποια στοιχεία για το θανατηφόρο δυστύχημα, που κόστισε τη ζωή στον Παντελή Παντελίδη και έστειλε στην εντατική τη μία από τις κοπέλες που επέβαιναν στο μοιραίο όχημα, την Μυρσίνη Αρναούτη.

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων, ότι ο δικηγόρος της οικογένειας ΑρναούτηΙωάννης Κωλέττης, δήλωσε ότι η ταχύτητα του οχήματος ήταν μεγαλύτερη απάντησε: «Το μόνο που έχω να σας πω σχετικά με την ταχύτητα είναι το εξής: Η ταχύτητα για να υπολογιστεί είναι συνδυασμός διαφόρων παραγόντων. Ο σπουδαιότερος παράγων είναι η κλίση που έχει η στροφή, η καμπυλότητα δηλαδή και από τον συντελεστή τριβής, από την ανωφέρεια ή την κατωφέρεια που υπάρχει, υπολογίζεται η ταχύτητα με νόμους της φυσικής».
Στην ερώτηση αν υπάρχουν ίχνη πλαγιολίσθησης δήλωσε: «Ίχνη πλαγιολίσθησης δεν έχω βρει».
Για όλα τα στοιχεία που του ζήτησαν οι δημοσιογράφοι είπε: «Έχω πάρει τις μετρήσεις μου, έχω καταλήξει σε κάποια πράγματα. Αλλά δεν μπορώ να σας πω τίποτα σχετικό με αυτό. Όταν πάρω το report από τους εμπειρογνόμωνες της Mercedes θα αποτυπώσω τα στοιχεία σε μια έκθεση».
Όσο για το ποιος οδηγούσε εκείνη την στιγμή, υπογραμμίζει: «Δεν θα βγάλω τέτοιο πόρισμα, ποιος είναι ο οδηγός. Εγώ απλά θα δώσω τα στοιχεία. Τα υπόλοιπα, όπως το DNA και η σωματοδομή είναι άλλες ειδικότητες».
Έκλεισε τη συζήτηση λέγοντας: «Δεν θέλω να πω κανένα στοιχείο από την αυτοψία, πριν την παραδώσω στους εντολείς μου. Αν εκείνοι κρίνουν ότι μπορώ να πω δύο πράγματα, θα τα πω».
peoplegreece.com

Related

showbiz 2740221056416052818

Follow us


item