News-Piper

Αποκάλυψη μεγατόνων: Ο Απόστολος Γκλέτσος παραδέχεται για πρώτη φορά δημόσια οτι έχει πάει με άντρα

Ένας από τους καλεσμένους του night show του  Πέτρου Κωστόπουλου  χθες, ήταν ο  Απόστολος Γκλέτσος .

Ένας από τους καλεσμένους του night show του Πέτρου Κωστόπουλου χθες, ήταν ο Απόστολος Γκλέτσος.
Ο αγαπημένος ηθοποιός και δήμαρχος Στυλίδας προέβη σε μία μοναδική αποκάλυψε που ελάχιστοι περίμεναν. «Επειδή είσαι ωραίο αγόρι, λέω εδώ να μου φέρουν το χαρτί», είπε αστειευόμενος ο παρουσιαστής φέρνοντας ένα υποτιθέμενο σύμφωνο συμβίωσης για να υπογράψουν.
Τότε ο γοητευτικός ηθοποιό του είπε: «Να σε ρωτήσω κάτι, με άντρα έχεις πάει; Δηλαδή στην Ελλάδα μόνο εγώ έχω πάει και το λέω;». Ο Πέτρος Κωστόπουλος ήρθε εμφανώς σε αμηχανία και τον ρώτησε αν το παραδέχεται και που το έχει πει. Τότε ο Απόστολος Γκλέτσος δεν μάσησε τα λόγια του και είπε: «Εδώ, τώρα. Μόνο εγώ έχω πάει; Αγόρι, το ψάρι ψήνεται και από τις δύο πλευρές πάντα! Στην Ελλάδα ο μόνος που έχει πάει με άντρα είμαι εγώ, εντάξει!».
Η δήλωση του Απόστολου αναμένεται να συζητηθεί, ενώ ήταν ιδιαίτερα σοβαρός την ώρα που το έλεγε, γεγονός που αφήνει ελάχιστα περιθώρια να αστειευόταν.

Related

showbiz 2420157390561381094

Follow us


item