News-Piper

Kωνσταντίνα Σπυροπούλου: Η αποκάλυψη για την προσωπική της ζωή

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε, μεταξύ άλλων, στο  People  για την προσωπική της ζωή και το λόγο που έχει αποφασίσει να την προστατεύε...

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε, μεταξύ άλλων, στο People για την προσωπική της ζωή και το λόγο που έχει αποφασίσει να την προστατεύει από τα φώτα.

Στην προηγούμενη συνέντευξη που είχες δώσει στο People είχες πει πως ο λόγος που δεν θέλεις να μιλάς για τα προσωπικά σου είναι γιατί θέλεις πρώτα ο κόσμος να σε γνωρίσει για όλα τα άλλα. Νιώθεις ακόμα έτσι;
Ναι. Επίσης, δεν έχω και κάτι να πω. Πως είμαι με έναν άνθρωπο και μετά δεν είμαι; Δεν είναι του χαρακτήρα μου να μοιράζομαι δημόσια τη συμβαίνει στην προσωπική μου ζωή.
Αν είχες μια σοβαρή σχέση και ήσουν καλά μέσα σε αυτή δεν θα το έλεγες;
Όχι. Ούτε αν χώριζα θα το έλεγα. Θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος, από τη στιγμή που δεν είμαι παντρεμένη και δεν είναι κάτι επίσημο. Είμαι γυναίκα και δεν έχω κανένα λόγο να βγαίνω και να δηλώνω τι συμβαίνει στην ερωτική μου ζωή. Οι φίλοι μου ξέρουν αν είμαι σε σχέση ή όχι.
Αυτό με τα παπαράτσι θέματα στα περιοδικά το θεωρείς λίγο παραβίαση της προσωπικής ζωής; Για παράδειγμα, η Ντορέττα Παπαδημητρίου. Βγήκαν πρόσφατα δημοσιεύματα πως είναι ζευγάρι με αρχιτέκτονα, με τον οποίο απλά την φωτογράφισαν να περπατάει. Δεν είναι ότι φιλιούνταν στο δρόμο. Η ίδια δεν έχει μιλήσει ποτέ για καμία σχέση της μετά το διαζύγιό της. Αν σου συνέβαινε κάτι τέτοιο θα σε ενοχλούσε;
Ξέρω πως όταν είμαι κάπου, από το σούπερ μάρκετ και το πάρκο μέχρι σε έξοδο στα μπουζούκια, οποιοσδήποτε μπορεί να βγάλει το κινητό του και να με φωτογραφίσει. Οπότε έχω συναίσθηση του τι μπορείς να κάνεις δημόσια και τι όχι. Όμως δεν ζω με κάποιον τέτοιο φόβο. Είμαι πολύ αυθόρμητος άνθρωπος. Ξέρω πως θα μπορούσαν να μου χρεώσουν ακόμα και τους φίλους μου ως σχέσεις, αλλά χαίρομαι, γιατί σε αυτό το κομμάτι οι δημοσιογράφοι με έχουν σεβαστεί. Είναι κάποιοι άντρες φίλοι μου, με τους οποίους κυκλοφορώ σε καθημερινή σχεδόν βάση, και ποτέ δεν έχει γίνει κάποια παραπληροφόρηση – και ευχαριστώ για αυτό τους ανθρώπους των περιοδικών. Έχω επίγνωση πως κάποια στιγμή στο μέλλον είναι πιθανό να δημοσιοποιηθεί κάτι, αλλά γενικά είμαι πολύ προσεκτική σε δημόσιους χώρους. Όχι μόνο τα χρόνια που είμαι στην τηλεόραση, αλλά και πριν. Δεν είμαι ιδιαίτερα εκδηλωτική, ντρέπομαι. Δεν είμαι από τις γυναίκες που θα φιληθούν με το σύντροφό τους δημόσια. Έχει τύχει, αλλά είναι η εξαίρεση στον κανόνα μου. Βέβαια, κάθε μέρα που περνάει γίνομαι και λίγο πιο γνωστή, οπότε αν συμβεί στο μέλλον να υπάρξω πιο διαχυτική, ίσως βγει προς τα έξω.
Πέρσι σε είχαμε δει να συμμετέχεις στο σόου της Σίλιας Κριθαριώτη στα Mad Walk. Φέτος είχες προτάσεις για κάτι διαφορετικό από την παρουσίαση;
Μου είχαν προτείνει να συμμετέχω σε ένα σίριαλ, αλλά το αρνήθηκα, γιατί δεν μου αρέσει να βάζω δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη. Επίσης φοβόμουν. Κι όταν φοβάμαι κάτι, δεν το κάνω. Δεν ήμουν σίγουρη πως θα μπορούσα να είμαι αντάξια των προσδοκιών. Επιπλέον έχω δώσει μεγάλη έμφαση στοΣπίτι Μου Σπιτάκι Μου, στη δημιουργία της εκπομπής, στην παρουσίασή της. Θέλω να είμαι 100% εκεί.
Τι θέλεις να σου φέρει η νέα χρονιά;
Εύχομαι το 2016 να πάρουμε μαζί μας μόνο ότι μας κάνει ευτυχισμένους. Υγεία και αγάπη για όλους!

Related

showbiz 3579992306709938577

Follow us


item